Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Obavijesti

Studentica prve godine diplomskog studija, Dora Porubić, donosi vam priču zašto se odlučila na praksu te što je iz toga naučila. Saznajte sve o Dorinom iskustvu na praksi te iskoristite svoje studentske dane za stjecanje dodatnih praktičnih znanja i vještina.
Na studijskom smjeru Marketinško upravljanje studenti često izrađuju praktične projekte. Jedan takav projekt proveo se unutar kolegija Upravljanje prodajom, u sklopu kojeg su studenti izrađivali blogove i video materijale. 
Aplikaciju „FET Learn“ su osmislili i dizajnirali studenti 2. godine smjera „Informatički menadžment“ u sklopu kolegija „Razvoj poslovnih aplikacija“ pod mentorstvom Dr. sc. Gorana Matoševića. Preuzmite i isprobajte mobilnu aplikaciju za evidenciju bodova na kolegijima!
U sklopu kolegija Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2, studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Informatički menadžment primijenili su Monte Carlo simulaciju čekanja u redu na primjeru po vlastitom izboru.     ×      
U sklopu kolegija Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2 , studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Informatički menadžment primijenili su Monte Carlo simulaciju na primjeru po vlastitom izboru, pod mentorstvom doc. dr. sc. Katarina Kostelić .
U sklopu kolegija Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2 , studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Informatički menadžment primijenili su PERT/CPM (Program Evaluation and Review Technique/Critical Path method) metodu na primjeru po vlastitom izboru, pod mentorstvom doc. dr. sc. Katarine Kostelić. Studentice Paola Marić, univ. bacc. oec. i Marta Pokorni, univ. bacc. oec. pristupile su odabiru primjera uzevši u obzir ranije stečena znanja na studiju Informatičkog menadžmenta, ali i aktualna zbivanja koja primoravaju poslovne subjekte na uključivanje u procese digitalizacije poslovanja. Njihov primjer rasporeda projekta izrade mrežnih stranica odabran je kao najbolji rad.
Studenti 2. godine smjera „Informatički menadžment“ u sklopu kolegija „Baze podataka“ i „Razvoj poslovnih aplikacija“ izradili su bazu podataka nastavnih planova na FET-u.
U sklopu svog diplomskog rada studentica Ivana Šikljan radit će na marketingu sadržaja (engl. content marketing) odnosno na razvoju strategije stvaranja sadržaja. Društvene mreže danas su sve popularnije te zahtijevaju veliku kreativnost u osmišljavanju i stvaranju sadržaja na profilima. Tako je i Ivana svoj vrlo zanimljiv hobi savršeno uklopila u cijelu ovu priču. U nastavku čitajte o čemu smo popričali s Ivanom, a na kraju pogledajte i zanimljiv video koji je sama Ivana osmislila za vas.
Dragi brucoši, studenti FET-a pripremili su vam virtualni paket dobrodošlice kako bi vam pomogli da se lakše snađete tijekom prvih dana na fakultetu. Paket se sastoji od dva videa i naljepnica za Viber. Saznajte u nastavku sve detalje te preuzmite poveznice.
Za svoj diplomski rad, studentica Lorena Peter istražila je tko su influenceri, koliko oni utječu na odluke o kupnji, koji su najpopularniji influenceri među pripadnicima generacije Y i još mnogo toga. Upravo zbog aktualnosti teme Katedra za marketing popričala je sa Lorenom o njezinim saznanjima.
Danas se u prostoru Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ održao Orijentacijski dan za studente prve godine, a tijekom kojeg su predstavljene službe i uredi koji će im pomoći u snalaženju na Fakultetu te za vrijeme studiranja biti na raspolaganju. Studentima se također obratila i nova Uprava FET-a čiji je mandat započeo s 1. listopadom 2020. godine.