Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Obavijesti

Otvorene prijave za natjecanje Lov na...
Pridružite se natjecanju Lov na praksu u Forvis Mazarsu i otkrijte kako izgleda radni dan revizora, računovođe, poreznog, financijskog i poslovnog savjetnika. Kroz grupni rad i praktične zadatke, steknite vrijedno iskustvo i osvojite plaćenu praksu koja može biti vaš prvi korak prema uspješnoj karijeri! Sve detalje pronađite u nastavku.

Autor: Sara Maga
Kako bismo našim studentima ponudili najaktualniji i najzanimljiviji program, kontinuirano pratimo dinamično tržište i najnovije trendove te osuvremenjujemo studijski program. Zanimljivi noviteti očekuju studente diplomskog studija Marketinga i ove nadolazeće akademske godine. U nastavku saznajte više detalja o tome što vas očekuje na diplomskom studiju Marketinga!

Razgovarali smo sa našim studentom Lukom Bašić, dobitnikom nagrade Hrvatske agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) za najbolji znanstveni i stručni rado u 2022. godinu. Pitali smo Luku zašto se prijavio na natječaj, čime se bavio u radu te kako je postigao ovaj impresivni rezultat. Sve detalje saznajte u nastavku.

Moje Erasmus iskustvo #3: Studentica...
Tea Pendeš, studentica druge godine diplomskog studija Marketinškog upravljanja, odlučila je provesti jedan semestar u španjolskom gradu Vitorii-Gasteiz. Što je sve radila tijekom boravka u inozemstvu, saznajte u nastavku i pogledajte fotogaleriju.

Josipa Lesinger, studentica druge godine diplomskog studija Marketinškog upravljanja, odlučila je provesti jedan semestar u Riminiu, a u sklopu programa mobilnosti. Pogledajte fotogaleriju i saznajte u nastavku zašto se Marina odlučila na ovo iskustvo, zašto Rim te još mnogo tema.

Moje Erasmus iskustvo #1: Studentica...
Marina Bakija, studentica druge godine diplomskog studija Marketinškog upravljanja, odlučila je provesti dva semestra u Rimu, a u sklopu programa mobilnosti. Pogledajte fotogaleriju i saznajte u nastavku zašto se Marina odlučila na ovo iskustvo, zašto Rim te još mnogo tema.

Obrane završnih, diplomskih i specijalističkih poslijediplomskih radova odvijaju se tijekom cijele godine, a posebice tijekom rujna kada se bliži kraj jedne i početak nove akademske godine. Studenti koji nastavljaju svoj obrazovni put, na preddiplomske studije mogu se upisati do 19. srpnja 2022., na diplomske do 30.9.2022., a na specijalistički poslijediplomski studij Marketing usluga do 2. siječnja 2023. godine.

Studente FET-a i studija Kultura i turizam pozivamo da se pridruže svečanoj promociji diplomanata u Areni, 8.6.2022. godine.

Autor: Sara Maga
Dragi diplomanti, jeste li već potvrdili svoj dolazak kao i dolazak vaših gosti na svečanu promociju?

Autor: Erik Ružić
Utjecaj influencera na generacije mladih
Influenceri su na društvenim mrežama postali iznimno popularni kod mlade populacije. Imaju veliku ulogu u njihovim životima, prije svega jer mladi provode velik dio svog vremena gledajući, lajkajući, prosljeđujući i komentirajući sadržaje influencera. Za mladog korisnika društvenih mreža, influencer je poput prijatelja čije mišljenje i preporuke uvažava. Obraća im se radi savjeta, informacija, društva i udobnosti. Možemo vidjeti dosta primjera gdje je sadržaj influencera utjecao na ponašanje mlade osobe i to ne samo u svakodnevnim odlukama nego i u temama poput obrazovanja, klimatskih promjena i odabira karijere.

Blog - 7 načina kako motivirati...
Na studijskom smjeru Marketinško upravljanje studenti često izrađuju praktične projekte. Studentica Barbara Kalister napisala je odličan blog na temu motivacije prodavača, pročitajte više u nastavku.

Autor: Sara Maga
Motivirane željom za stjecanjem dodatnih vještina te strašću za marketingom, studentice smjera Marketinško upravljanje izradile su web sjedište za kozmetički salon Grace iz Pule . U njihovom radu na ovom izvan-nastavnom projektu, uvelike im je pomoglo cjelokupno znanje stečeno tijekom studija. Saznajte više u nastavku. 

Autor: Sara Maga
Studentica prve godine diplomskog studija, Dora Porubić, donosi vam priču zašto se odlučila na praksu te što je iz toga naučila. Saznajte sve o Dorinom iskustvu na praksi te iskoristite svoje studentske dane za stjecanje dodatnih praktičnih znanja i vještina.

Autor: Sara Maga
Na studijskom smjeru Marketinško upravljanje studenti često izrađuju praktične projekte. Jedan takav projekt proveo se unutar kolegija Upravljanje prodajom, u sklopu kojeg su studenti izrađivali blogove i video materijale. 

Aplikaciju „FET Learn“ su osmislili i dizajnirali studenti 2. godine smjera „Informatički menadžment“ u sklopu kolegija „Razvoj poslovnih aplikacija“ pod mentorstvom Dr. sc. Gorana Matoševića. Preuzmite i isprobajte mobilnu aplikaciju za evidenciju bodova na kolegijima!

Autor: Sara Maga
U sklopu kolegija Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2, studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Informatički menadžment primijenili su Monte Carlo simulaciju čekanja u redu na primjeru po vlastitom izboru.     ×      

Autor: Sara Maga
U sklopu kolegija Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2 , studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Informatički menadžment primijenili su Monte Carlo simulaciju na primjeru po vlastitom izboru, pod mentorstvom doc. dr. sc. Katarina Kostelić .

U sklopu kolegija Kvantitativne metode poslovnog odlučivanja 2 , studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Informatički menadžment primijenili su PERT/CPM (Program Evaluation and Review Technique/Critical Path method) metodu na primjeru po vlastitom izboru, pod mentorstvom doc. dr. sc. Katarine Kostelić. Studentice Paola Marić, univ. bacc. oec. i Marta Pokorni, univ. bacc. oec. pristupile su odabiru primjera uzevši u obzir ranije stečena znanja na studiju Informatičkog menadžmenta, ali i aktualna zbivanja koja primoravaju poslovne subjekte na uključivanje u procese digitalizacije poslovanja. Njihov primjer rasporeda projekta izrade mrežnih stranica odabran je kao najbolji rad.

Autor: Sara Maga
Studenti 2. godine smjera „Informatički menadžment“ u sklopu kolegija „Baze podataka“ i „Razvoj poslovnih aplikacija“ izradili su bazu podataka nastavnih planova na FET-u.

Autor: Sara Maga
U sklopu svog diplomskog rada studentica Ivana Šikljan radit će na marketingu sadržaja (engl. content marketing) odnosno na razvoju strategije stvaranja sadržaja. Društvene mreže danas su sve popularnije te zahtijevaju veliku kreativnost u osmišljavanju i stvaranju sadržaja na profilima. Tako je i Ivana svoj vrlo zanimljiv hobi savršeno uklopila u cijelu ovu priču. U nastavku čitajte o čemu smo popričali s Ivanom, a na kraju pogledajte i zanimljiv video koji je sama Ivana osmislila za vas.

Autor: Sara Maga
Dragi brucoši, studenti FET-a pripremili su vam virtualni paket dobrodošlice kako bi vam pomogli da se lakše snađete tijekom prvih dana na fakultetu. Paket se sastoji od dva videa i naljepnica za Viber. Saznajte u nastavku sve detalje te preuzmite poveznice.

Za svoj diplomski rad, studentica Lorena Peter istražila je tko su influenceri, koliko oni utječu na odluke o kupnji, koji su najpopularniji influenceri među pripadnicima generacije Y i još mnogo toga. Upravo zbog aktualnosti teme Katedra za marketing popričala je sa Lorenom o njezinim saznanjima.

Danas se u prostoru Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ održao Orijentacijski dan za studente prve godine, a tijekom kojeg su predstavljene službe i uredi koji će im pomoći u snalaženju na Fakultetu te za vrijeme studiranja biti na raspolaganju. Studentima se također obratila i nova Uprava FET-a čiji je mandat započeo s 1. listopadom 2020. godine.