Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Studenti smjera Marketinško upravljanje stječu napredna znanja iz područja marketinga neophodna za anticipiranje i suočavanje s dinamičnim tržišnim promjenama.

Studijski program Marketinško upravljanje dinamičan je i moderno koncipiran studij. Vodi ga mladi i uspješni tim profesora kojima je glavni cilj pružiti studentima teorijsko i praktično znanje iz područja marketinga. Za vrijeme studija studenti pohađaju nastavu iz velikog broja marketinških kolegija kako onih obaveznih tako i kolegija koje studenti tijekom studija mogu sami odabrati prema vlastitim preferencijama.

Studijski program Marketinško upravljanje izvodi se provođenjem različitih aktivnosti. Osim predavanja studentima se omogućuju obrade slučajeva iz poslovne prakse, timski rad na praktičnim vježbama, posjete poduzećima koja provode marketinške akivnosti, praktične vježbe i seminari. Nastava se održava u moderno opremljenim dvoranama i kabinetima uz pomoć najnovije tehnologije. Kroz rad u malim grupama te individualni pristup studentima je olakšano usvajanje marketinških znanja budući da se profesori mogu prilagoditi zahtjevima i posebnostima svakog studenta.

Studij je usklađen sa sličnim programima koji se izvode na sveučilištima širom Europe i priznat je na sveučilištima koja su u sustavu Bolonjskog procesa. Stoga studenti mogu jednostavno dio studija odslušati i na nekom od europskih sveučilišta budući da se program u potpunosti priznaje.

Po uspješnom završetku studijskog programa Marketinško upravljanje studenti usvajaju brojna marketinška znanja te su osposobljeni za poslove poput kreiranja marketinške strategije, upravljanja elementima marketinškog spleta (proizvodom, uslugom, markama, cijenama, distribucijom te komunikacijskim aktivnostima), istraživanja tržišta, upravljanja odnosima sa kupcima i korisnicima, organizacijom nastupa poduzeća na internetu te mnogim drugim poslovima za koje su potrebne kompetencije iz područja marketinga.

Nakon završenog studijskog programa Marketinško upravljanje studentima se pružaju brojne mogućnosti zapošljavanja na atraktivnim radnim mjestima ne samo u Hrvatskoj već i u poduzećima širom svijeta. Marketinški su stručnjaci cijenjeni i traženi u poduzećima iz različitih grana i sektora. Od poduzeća koja se bave prodajom proizvoda i pružanjem usluga preko neprofitnih poduzeća pa sve do državnih institucija.

Pridružite nam se i postanite dio uspješne marketinške priče!


Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
1. semestar, 1. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 Istraživanje tržišta i marketinga (201066)
- 60
(30P+30PK)
1 INFO
6.0 Marketing usluga (201063)
- 60
(30P+15S+15PK)
1 INFO
6.0 Politika konkurencije (201065)
- 45
(30P+15PK)
1 INFO
6.0 Upravljanje kvalitetom (201080)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
6.0 Upravljanje prodajom (201067)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
2. semestar, 1. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 Izravni marketing (201073)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
6.0 Međunarodni marketing (201072)
- 60
(30P+30S)
2 INFO
6.0 Neprofitni marketing (201071)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Održivi marketing (201070)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Upravljanje odnosa s korisnicima - CRM (201069)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
3. semestar, 2. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 E-marketing (199265)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
6.0 Etika u marketingu (202386)
- 60
(30P+15A+15S)
3 INFO
6.0 Interni marketing (202388)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Multivarijantne analize u marketingu (202387)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Simulacije u marketingu (201151)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
4. semestar, 2. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
18.0 Diplomski rad (202457)
- 180
(180S)
4 INFO
12.0 Praktikum (202458)
- 80
(80A)
4 INFO
1. semestar, 1. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 Istraživanje tržišta i marketinga (201066)
- 60
(30P+30PK)
1 INFO
6.0 Marketing usluga (201063)
- 60
(30P+15S+15PK)
1 INFO
6.0 Politika konkurencije (201065)
- 45
(30P+15PK)
1 INFO
6.0 Upravljanje kvalitetom (201080)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
6.0 Upravljanje prodajom (201067)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
2. semestar, 1. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 Izravni marketing (201073)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
6.0 Međunarodni marketing (201072)
- 60
(30P+30S)
2 INFO
6.0 Neprofitni marketing (201071)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Održivi marketing (201070)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Upravljanje odnosa s korisnicima - CRM (201069)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
3. semestar, 2. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 E-marketing (199265)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
6.0 Etika u marketingu (202386)
- 60
(30P+15A+15S)
3 INFO
6.0 Interni marketing (202388)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Multivarijantne analize u marketingu (202387)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Simulacije u marketingu (201151)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
4. semestar, 2. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
18.0 Diplomski rad (202457)
- 180
(180S)
4 INFO
12.0 Praktikum (202458)
- 80
(80A)
4 INFO
1. semestar, 1. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 Istraživanje tržišta i marketinga (201066)
- 60
(30P+30PK)
1 INFO
6.0 Marketing usluga (201063)
- 60
(30P+15S+15PK)
1 INFO
6.0 Politika konkurencije (201065)
- 45
(30P+15PK)
1 INFO
6.0 Upravljanje kvalitetom (201080)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
6.0 Upravljanje prodajom (201067)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
6.0 Istraživanje tržišta i marketinga (201066)
- 60
(30P+30PK)
1 INFO
6.0 Marketing usluga (201063)
- 60
(30P+15S+15PK)
1 INFO
6.0 Politika konkurencije (201065)
- 45
(30P+15PK)
1 INFO
6.0 Upravljanje kvalitetom (201080)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
6.0 Upravljanje prodajom (201067)
- 60
(30P+30S)
1 INFO
2. semestar, 1. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 Izravni marketing (201073)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
6.0 Međunarodni marketing (201072)
- 60
(30P+30S)
2 INFO
6.0 Neprofitni marketing (201071)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Održivi marketing (201070)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Upravljanje odnosa s korisnicima - CRM (201069)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
6.0 Izravni marketing (201073)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
6.0 Međunarodni marketing (201072)
- 60
(30P+30S)
2 INFO
6.0 Neprofitni marketing (201071)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Održivi marketing (201070)
- 60
(30P+15S+15PK)
2 INFO
6.0 Upravljanje odnosa s korisnicima - CRM (201069)
Ružić, E.
1,0,0
60
(30P+30PK)
2 INFO
3. semestar, 2. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
6.0 E-marketing (199265)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
6.0 Etika u marketingu (202386)
- 60
(30P+15A+15S)
3 INFO
6.0 Interni marketing (202388)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Multivarijantne analize u marketingu (202387)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Simulacije u marketingu (201151)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
6.0 E-marketing (199265)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
6.0 Etika u marketingu (202386)
- 60
(30P+15A+15S)
3 INFO
6.0 Interni marketing (202388)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Multivarijantne analize u marketingu (202387)
- 60
(30P+30A)
3 INFO
6.0 Simulacije u marketingu (201151)
- 60
(30P+30PK)
3 INFO
4. semestar, 2. godina
ECTS Redovni predmeti Eng. raz. Semestralno opterećenje Sem INFO
18.0 Diplomski rad (202457)
- 180
(180S)
4 INFO
12.0 Praktikum (202458)
- 80
(80A)
4 INFO
18.0 Diplomski rad (202457)
- 180
(180S)
4 INFO
12.0 Praktikum (202458)
- 80
(80A)
4 INFO

  (*)predmet se ne predaje u prikazanom semestru tekuće akademske godine
(***)predmet se predaje u prikazanoj akademskoj godini, ne i u tekućoj