Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Multivarijantne analize u marketingu

Multivarijantne analize u marketingu

Multivarijantne analize u marketingu


OSNOVNI PODACI

Šifra:

202387

ECTS:

6.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Dragan Benazić

Izvođači:

prof. dr. sc. Dragan Benazić - Auditorne vježbe

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Auditorne vježbe 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

LITERATURA:


NASTAVA

3. SEMESTAR

Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketing
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketing
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Dragan Benazić:

Utorkom 9,30 - 10,30h

Izvanredni studenti prema dogovoru