DRAGAN BENAZIĆ:
O djelatniku

izv. prof. dr. sc. Dragan Benazić

Zvanje: izvanredni profesor

Lokacija:
38
Konzultacije:

Utorkom 9,30 - 10,30h

Izvanredni studenti prema dogovoru

Telefon:
052377038
Katedra/služba :
Katedra za marketing
Godina diplomiranja:
2002
Godina magistriranja:
2006
Godina doktoriranja:
2011

Nastava

Objavljeni radovi u Hrvatskoj znanstvenoj bibliografiji (CROSBI)

  Uredničke knjige
 

1. Marketing Challengess in New Economy / Križman Pavlović, Danijela; Benazić, Dragan (ur.).
Pula, Rijeka : Juraj Dobrila University of Pula, Cromar, 2011 (zbornik).
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Alerić, Dražen; Benazić, Dragan.
Influence of individual dimensions of satisfaction on the total satisfaction of bank customers in Croatia // The Future of Economics: Between Rules and Discretion / Gonan Božac, Marli ; Ribnikar, Ivan (ur.).
Pula : Juraj Dobrila University of Pula, 2013. Str. 381-403.
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Čuić Tanković, Ana; Benazić, Dragan.
The perception of e-servicescape and its influence on perceived e-shopping value and customer loyalty. // Online information review. 42 (2018) , 7; 1124-1145 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Ružić, Erik; Benazić, Dragan.
Can New Product Selling and Innovation in Sales Be Improved by Using Internal Marketing and Empowerment. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 30 (2018) , 1; 61-75 (članak, znanstveni).

2. Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, Sanja.
Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with manager and customer relationship development. // Ekonomska misao i praksa. 2017 (2017) , 2; 501-516 (članak, znanstveni).

3. Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, Sanja.
ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM. // Ekonomska misao i praksa. 2017 (2017) , 2; 501-516 (članak, znanstveni).

4. Nefat, Ariana; Benazić, Dragan.
MATERIJALIZAM, STATUSNA I UPADLJIVA POTROŠNJA STUDENATA U HRVATSKOJ. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 65 (2014) , 3; 241-259 (prethodno priopćenje, znanstveni).

5. Ružić, Erik; Benazić, Dragan.
The Relationship Between Job-Related Burnout and Job Satisfaction in Personal Selling. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 26 (2013) ; 83-92 (članak, znanstveni).

6. Ružić, Erik; Benazić, Dragan, Dolenec, Sanja.
APPLICATION OF THE INERNAL MARKETING CONCEPT IN THE CROATIAN FINANCIAL SECTOR. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 64 (2013) , 3; 241-255 (članak, znanstveni).

7. Benazić, Dragan; Ozretić Došen, Đurđana.
Service quality concept and measurement in the business consulting market. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 24 (2012) , 1; 47-66 (članak, znanstveni).

8. Nefat, Ariana; Benazić, Dragan; Alerić, Dražen.
ANTECEDENTS AND OUTCOMES OF SERVICE RECOVERY SATISFACTION IN TELECOMMUNICATIONS IN CROATIA ALONG WITH THE ROLE OF IMAGE AND PERCEIVED SWITCHING COSTS. // Ekonomska istraživanja. 25 (2012) , 4; 1051-1066 (članak, znanstveni).

9. Benazić, Dragan.
Ponašanje hrvatskih poslovnih korisnika u nabavi i korištenju usluga poslovnog savjetovanja. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 62 (2011) , 11; 662-692 (pregledni rad, znanstveni).

10. Nefat Ariana; Benazić, Dragan.
Parents' perceptions of food advertising aimed at children on television: exposure, influence and regulations. // Ekonomska istraživanja. 24 (2011) , 1; 49-67 (izvorni znanstveni rad, znanstveni).

11. Benazić, Dragan.
MEĐUOVISNOST KVALITETE I PREMIJE USLUGA ŽIVOTNOG OSIGURANJA. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 18 (2006) , 1/2; 67-80 (članak, znanstveni).

12. Nefat, Ariana; Benazić, Dragan.
Kritični uslužni susreti u visokom obrazovanju. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 15 (2003) , 1/2; 55-71 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Benazić, Dragan; Varga, Nikolina.
Service quality and Customer satisfaction in Business consulting services: An importance-performance analysis based on the Partial least square method // Economic and Social Development 27th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Bozina Beroš, Marta ; Recker, Nicholas ; Kozina, Melita (ur.).
Rome : Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, Faculty of Management University of Warsaw, University North, 2018. 380-391 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Nefat, Ariana; Benazić, Dragan; Suran, Tiziano.
Materialism or the pursuit of voluntary simplicity in the realization of life satisfaction? // Economic and Social Development 28th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Omazic, Mislav Ante ; Roska, Vlasta ; Grobelna, Aleksandra (ur.).
Pariz : Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, Faculty of Management University of Warsaw, University North, 2018. 147-162 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Benazić, Dragan; Ružić, Erik; Alerić, Dražen.
The Impact of Internal Marketing on the Customer Relationship Development // Interdisiplinary management research XII / Barković, D. ; Runzheimer, B. (ur.).
Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Econommics in Osijek ; Hochschule Pforzeim University, 2016. 903-913 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Benazić, Dragan; Čuić Tanković, Ana.
Impact of Perceived Risk and Perceived Cost on Trust in the Online Shopping Websites and Customer Repurchase Intention // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split : Faculty of Economics Split, 2015. 104-122 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Nefat, Ariana; Benazić, Dragan.
Environmental Attitudes of Business Students in Croatia // Internationalization and Cooperation / Doucek, P. ; Novak, A. ; Paape, B. (ur.).
Kranj : Moderna organizacija v okviru UM Fakultete za organizacijske vede, 2015. 783-792 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Ružić, Erik; Benazić, Dragan.
Salesperson Burnout: Exploring the link with the Manager Support // ADVED 15: INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES / Uslu, F (ur.).
Istanbul : INT ORGANIZATION CENTER ACAD RESEARCH, YUNUS EMRE CAD AKASYA SK NO 22, UGUR MUMCU, ISTANBUL, KARTAL 00000, TURKEY, 2015. 127-137 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Ružić, Erik; Paliaga, Marko; Benazić, Dragan.
Measuring the relationship between Internal Marketing and Job Satisfaction, Motivation and Customer Orientation in Utility (Municipal) Services // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split : Faculty of Economics Split, 2015. 269-285 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Benazić, Dragan.
The role of After Sales Marketing Activities in the maintenance of long-term business relationships with Management consulting services’ customers // An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy — path to sustainable future - Proceedings / Galetić, L. ; Šimurina, J. (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics & Business University of Zagreb, 2012. 1193-1205 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Benazić, Dragan.
Marketing management of consulting services and Croatian customers behaviour // Marketing Challenges in New Economy - Proceedings / Križman Pavlović, D. ; Benazić, D. (ur.).
Pula : Juraj Dobrila University of Pula, CROMAR Croatian Marketing Association, 2011. 51-75 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Benazić, Dragan.
Selecting a Relevant Market in the Function of Managing Competition Policy // 7th International Conference Economic Integrations, Competition and Cooperation : proceedings University of Rijeka, Faculty of Economics, 2009. / Kandžija, V. i Kumar, A. (ur.).
Rijeka : University of Rijeka, Faculty of Economics, 2010. 219-233 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Šverko, Ivan; Benazić, Dragan.
Elements of New Economy and their Importance for the Competitiveness of Service Companies in Croatia // 4th International Conference Global Challenges for Competitiveness : Business and Government Perspective : proceedings / Krtalić, Sandra ; Kersan Škabić, Ines (ur.).
Pula : Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković", 2007. 281-299 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
 
  Disertacije
 

1. Benazić, Dragan.
Utjecaj kvalitete usluge poslovnog savjetovanja na zadovoljstvo i lojalnost korisnika / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet - Zagreb, 23.02. 2011., 350 str. Voditelj: Ozretić Došen, Đurđana.
 
  Magistarski radovi
 

1. Benazić, Dragan.
Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet - Zagreb, 11.07. 2006, 135 str. Voditelj: Ozretić Došen, Đurđana.
 
  Druge vrste radova
 

1. Benazić, Dragan; Benazić, Manuel; Tomić, Daniel; Pržiklas-Družeta, Romina; Šugar, Violeta; Afrić Rakitovac, Kristina; Tijanić, Lela; Kostelić, Katarina.
Istraživanje potreba tržišta rada kao temelj za inovacije studijskih programa iz područja Ekonomije i Poslovne ekonomije, 2016. (ekspertiza).