INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
OSNOVNI PODACI
Šifra:
23686
ECTS:
6.0
Nositelji:
prof. dr. sc.
Dragan Benazić
Izvođači:
Sara Maga
, mag. oec. - Auditorne vježbe
dr. sc.
Erik Ružić
, prof. - Auditorne vježbe
Sanja Verić
- Auditorne vježbe
Prijava ispita:
DETALJNE INFORMACIJE
1. KOMPONENTA
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
OPIS PREDMETA:
Osposobiti studente za primjenu marketinških znanja u poduzećima kroz faze procesa upravljanja marketingom.
Koncepcijske osnove marketinga - marketing tržišno usmjereno vođenje i upravljanje poduzećem.
Postavke marketinške teorije i njezin povijesni razvoj.
Okolina i marketing, marketinški sustav poduzeća.
Proces strateškog planiranja marketinga, marketinške odluke i koncepcija marketinga.
Ponašanje tržišnih sudionika i kupovne odluke poduzeća.
Informacijske osnove marketinga i osnove istraživanja tržišta i marketinga (MAIS).
Prognoza prodaje, kvantitativne i kvalitativne metode prognoze.
Segmentiranje tržišta - predmet i obuhvat segmenata ,strategije segmentacije, obrade tržišta, optimiranje segmenata, pozicioniranje segmenata.
Instrumenti strateške analize-SWOT, koncept krivulje iskustva, analiza GAP, analiza lanca vrijednosti, koncept rane spoznaje i činitelja uspješnosti, koncept životnog ciklusa tržišta i proizvoda, model pozicioniranja, portfolio, PIMSI .
Planiranje marketinških ciljeva i marketinških strategija, odlučivanje o strategijama , vrednovanje i prilagodba strategija.
Odluke politika proizvoda ,inovacija i eliminacija proizvoda.
Pakiranje, servis i oblikovanje programa asortimana proizvoda, marke proizvoda.
Odluke politike kontrahiranja cijena - pregovaranja o kupoprodajnim uvjetima.
Strategije politike cijena , donašanje odluka o cijenama i politika kondicija.
Odluke distribucijske politike.
Odluke komunikacijske politike, primjena komunikacijskog miksa i budžetiranje miksa.
Integralno planiranje i koordiniranje marketinškog miksa.
Organizacija marketinga, implementacija i kontrola marketinga.
Institucijska i sektorska područja marketinga i osnovne posebnosti marketinga potrošnih dobara.
LITERATURA:
NASTAVA
3. SEMESTAR
Izborni predmeti
-
Redovni
studij
-
Ekonomija
Obavezni predmet
-
Izvanredni
studij
-
Financije, računovodstvo i revizija preddiplomski izvanredan
Obavezni predmet
-
Redovni
studij
-
Financije, računovodstvo i revizija preddiplomski redovan
5. SEMESTAR
Obavezni predmet
-
Redovni
studij
-
Poslovna ekonomija - smjer Poslovna informatika
Obavezni predmet
-
Izvanredni
studij
-
Poslovna ekonomija - smjer Poslovna informatika
TERMINI KONZULTACIJA
prof. dr. sc. Dragan Benazić:
Utorkom 9,30 - 10,30h
Izvanredni studenti prema dogovoru
Konzultacije se održavaju utorkom od 10:00 do 11:00 sati. Konzultacije su također moguće i u drugom terminu no potrebno je javiti se prethodno putem elektroničke pošte.
prof. dr. sc. Erik Ružić:
Utorak 12:30 - 13:30 (ili prema dogovoru putem e-pošte). Konzultacije se u dogovorenom terminu održavaju i online putem http://ovh.unipu.hr/b/dar-kkz-x4k