Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Marketing

Marketing


OSNOVNI PODACI

Šifra:

23686

ECTS:

6.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Dragan Benazić

Izvođači:

Sara Maga , mag. oec. - Auditorne vježbe
dr. sc. Erik Ružić , prof. - Auditorne vježbe
Sanja Verić - Auditorne vježbe

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 45
  • Auditorne vježbe 45

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Osposobiti studente za primjenu marketinških znanja u poduzećima kroz faze procesa upravljanja marketingom.

Koncepcijske osnove marketinga - marketing tržišno usmjereno vođenje i upravljanje poduzećem.
Postavke marketinške teorije i njezin povijesni razvoj.
Okolina i marketing, marketinški sustav poduzeća.
Proces strateškog planiranja marketinga, marketinške odluke i koncepcija marketinga.
Ponašanje tržišnih sudionika i kupovne odluke poduzeća.
Informacijske osnove marketinga i osnove istraživanja tržišta i marketinga (MAIS).
Prognoza prodaje, kvantitativne i kvalitativne metode prognoze.
Segmentiranje tržišta - predmet i obuhvat segmenata ,strategije segmentacije, obrade tržišta, optimiranje segmenata, pozicioniranje segmenata.
Instrumenti strateške analize-SWOT, koncept krivulje iskustva, analiza GAP, analiza lanca vrijednosti, koncept rane spoznaje i činitelja uspješnosti, koncept životnog ciklusa tržišta i proizvoda, model pozicioniranja, portfolio, PIMSI .
Planiranje marketinških ciljeva i marketinških strategija, odlučivanje o strategijama , vrednovanje i prilagodba strategija.
Odluke politika proizvoda ,inovacija i eliminacija proizvoda.
Pakiranje, servis i oblikovanje programa asortimana proizvoda, marke proizvoda.
Odluke politike kontrahiranja cijena - pregovaranja o kupoprodajnim uvjetima.
Strategije politike cijena , donašanje odluka o cijenama i politika kondicija.
Odluke distribucijske politike.
Odluke komunikacijske politike, primjena komunikacijskog miksa i budžetiranje miksa.
Integralno planiranje i koordiniranje marketinškog miksa.
Organizacija marketinga, implementacija i kontrola marketinga.
Institucijska i sektorska područja marketinga i osnovne posebnosti marketinga potrošnih dobara.

LITERATURA:

  1. Kotler, P., Keller, K.L.; Upravljanje marketingom, (1-657, MI-P10); MATE, Zagreb. (2014)
  2. Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G.; Osnove marketinga, (5-958); MATE, Zagreb. (2015)
  3. Kotler, P. Bliemel, F. W. (2001). Marketing Management, Analysis, Planning and Control. Stutgart.;


NASTAVA

3. SEMESTAR

Izborni predmeti - Redovni studij - Ekonomija
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Financije, računovodstvo i revizija preddiplomski izvanredan
Obavezni predmet - Redovni studij - Financije, računovodstvo i revizija preddiplomski redovan


5. SEMESTAR

Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Poslovna informatika
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Poslovna informatika


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Dragan Benazić:

Utorkom 9,30 - 10,30h

Izvanredni studenti prema dogovoru

Konzultacije se održavaju utorkom od 10:00 do 11:00 sati. Konzultacije su također moguće i u drugom terminu no potrebno je javiti se prethodno putem elektroničke pošte.

prof. dr. sc. Erik Ružić:

Utorak 12:30 - 13:30 (ili prema dogovoru putem e-pošte). Konzultacije se u dogovorenom terminu održavaju i online putem http://ovh.unipu.hr/b/dar-kkz-x4k