ERIK RUŽIĆ:
O djelatniku

doc. dr. sc. Erik Ružić

Zvanje: docent

Lokacija:
37
Konzultacije:

Utorak 12:30 - 13:30 (ili prema dogovoru putem e-pošte)

Telefon:
052 377037

Nastava

sveučilišni dodiplomski

sveučilišni preddiplomski

sveučilišni diplomski

sveučilišni poslijediplomski specijalistički

Objavljeni radovi u Hrvatskoj znanstvenoj bibliografiji (CROSBI)

  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Ružić, Erik; Benazić, Dragan.
Can New Product Selling and Innovation in Sales Be Improved by Using Internal Marketing and Empowerment. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 30 (2018) , 1; 61-75 (članak, znanstveni).

2. Ružić, Erik: Benazić, Dragan:Tezzele Bukša, Ružica.
The Infleunce of sales management control, sales management support and satisfaction with the manager on salespeople`s job satisfaction. // Ekonomski vjesnik. XXXI (2018) , 1; 111-123 (prethodno priopćenje, znanstveni).

3. Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, Sanja.
Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with manager and customer relationship development. // Ekonomska misao i praksa. 2017 (2017) , 2; 501-516 (članak, znanstveni).

4. Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, Sanja.
ISTRAŽIVANJE VEZE IZMEĐU UČINKOVITE KOMUNIKACIJE, PRODAVAČEVA ZADOVOLJSTVA MENADŽEROM I RAZVOJA ODNOSA S KUPCEM. // Ekonomska misao i praksa. 2017 (2017) , 2; 501-516 (članak, znanstveni).

5. Ružić, Erik; Benazić, Dragan.
The Relationship Between Job-Related Burnout and Job Satisfaction in Personal Selling. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 26 (2013) ; 83-92 (članak, znanstveni).

6. Ružić, Erik; Benazić, Dragan, Dolenec, Sanja.
APPLICATION OF THE INERNAL MARKETING CONCEPT IN THE CROATIAN FINANCIAL SECTOR. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 64 (2013) , 3; 241-255 (članak, znanstveni).
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Ružić, Erik; Terlević, Tanja.
Adoption of Internal Marketing and Employee Satisfaction Level in Service Organizations in Croatia // 37TH International Conference on Organizational Science Development: Organization and Uncertainty in the Digital Age / Arsenijević, Olja ; Podbregar, Iztok ; Šprajc, Polona ; Trivan, Dragan ; Ziegler Yvonne (ur.).
Maribor : Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2018. 957-966 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Ružić, Erik; Beke, Andrea.
Contemporary Banking Distribution Channels –What Is The Customer’s Opinion? // Proceedings of the International Conference Interdisciplinary Management Research XIII / Barković, D. ; Runzheimer, B. et al. (ur.) (ur.).
Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Econommics in Osijek ; Hochschule Pforzeim University, 2017. 990-1001 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Ružić, Erik; Kičinja, Eli.
Blogs as a Sales Booster and a Communication Tool in Today`s Marketing // Proceedings of the 10th MAC 2017 / Vopava, J. ; Douda, V. ; Kratochvil, R. ; Konecki, M. (ur.).
Prague : MAC Prague consulting Ltd., 2017. 107-115 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Benazić, Dragan; Ružić, Erik; Alerić, Dražen.
The Impact of Internal Marketing on the Customer Relationship Development // Interdisiplinary management research XII / Barković, D. ; Runzheimer, B. (ur.).
Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Econommics in Osijek ; Hochschule Pforzeim University, 2016. 903-913 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Ružić, Erik; Benazić, Dragan.
Salesperson Burnout: Exploring the link with the Manager Support // ADVED 15: INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES / Uslu, F (ur.).
Istanbul : INT ORGANIZATION CENTER ACAD RESEARCH, YUNUS EMRE CAD AKASYA SK NO 22, UGUR MUMCU, ISTANBUL, KARTAL 00000, TURKEY, 2015. 127-137 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Ružić, Erik; Paliaga, Marko; Benazić, Dragan.
Measuring the relationship between Internal Marketing and Job Satisfaction, Motivation and Customer Orientation in Utility (Municipal) Services // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split : Faculty of Economics Split, 2015. 269-285 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Križman Pavlović, Danijela; Ružić, Erik.
Negotiation as a Business Process in the New Economy: Theoretical Model Of Negotiation Applied to Corporate Banking Market // Marketing Challenges in New Economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula ; Rijeka : Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism, 2011. 456-476 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).