Sveučilišni diplomski studij Kultura i turizam osmišljen je s ciljem osposobljavanja studenata za rad u interkulturalnom okruženju u organizacijama kulture i turizma, za samostalno provođenje interdisciplinarnih znanstvenih i stručnih istraživanja, strateške analize okruženja kulturnog i turističkog sektora i rad u projektnim timovima angažiranim na izradi strateških dokumenata razvoja kulture i/ili turizma, samostalno kreiranje inovativnih kulturnih i turističkih proizvoda kao i složenijih turističkih aranžmana destinacijskih menadžment kompanija bazu kojih čine proizvodi kulturnog turizma. Interdisciplinarni sadržajni koncept i pristup odraz je takvih sveprisutnih suvremenih promišljanja razvoja turizma u novom dobu i izazova održive valorizacije kulturne baštine u turističke svrhe. Moderno oblikovan nastavni proces omogućava studentima uspostavljanje kontakata, upoznavanje i izravno sudjelovanje u poslovnim procesima kulturnih i turističkih industrija. Studij se izvodi za redovne i izvanredne studente i mogu ga upisati kandidati različite životne dobi. Završetkom studija u trajanju od dvije godine (4 semestra, 120 ECTS bodova) stječe se naziv: magistar kulture i turizma
Završetkom studija, magistri kulture i turizma mogu se zaposliti u javnom, privatnom i civilnom sektoru na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, u raznim ustanovama i organizacijama u kulturi i turizmu, poput savjetodavnih i razvojnih turističkih agencija, muzejima, destinacijskih menadžment kompanija (DMK), agencija, udruga i zaklada u kulturi, turističkih zajednica odnosno destinacijskih menadžment organizacija (DMO), zatim na raznim složenijim poslovima u suvremenom hotelijerstvu kulturnog turizma i u turističkom posredništvu. Završetkom studija prvostupnici mogu postati kreativni poduzetnici u sektoru kulture i turizma.