MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE:

Marketing turističke destinacije

Autor:
Danijela Križman Pavlović

Nakladnik:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Odjel za ekonomiju i turizam "dr. Mijo Mirković"

Format knjige: B5, tvrdi uvez
Opseg knjige: 220 str.
ISBN: 978-953-7498-12-2
Godina izdavanja: 2008.

 

 

 

Kratak sadržaj:

  • Turizam
  • Marketing u turizmu
  • Turistička destinacija
  • Marketing turističke destinacije
  • Upravljanje marketingom turističke destinacije
  • Marketing turističke destinacije u funkciji njezina održiva razvoja

Izvadak iz recenzije - prof. dr. sc. Branke Berc Radišić:
« ... djelo ... ima društvenu potrebu i opravdanost izdavanja iz mnogobrojnih razloga, a posebno poradi sljedećeg: djelo sadrži nove definicije, nove modele i teorije, osobito o turističkoj destinaciji i procesu upravljanja marketingom turističke destinacije, te o usmjeravanju dionika turističke destinacije k usvajanju koncepcije održivog razvoja primjenom marketinške koncepcije (internog marketinga i demarketinga) ...  ... namijenjeno je veoma širokom krugu čitatelja, primjerice: studentima, poduzetnicima, gospodarstvenicima, menadžerima, istraživačima, nastavnicima i inima koji su na bilo koji način u vezi s marketingom, turizmom i upravljanjem turističkom destinacijom.»

Cijena:
150,00 kn

Knjigu možete nabaviti na skiptarnici Odjela za ekonomiju i turizam, Preradovićeva 1. Za više informacija pošaljite e-mail na: knjigeOET(pri)efpu.hr