Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Marketing proizvoda i inovacija

Marketing proizvoda i inovacija

Marketing proizvoda i inovacija


OSNOVNI PODACI

Šifra:

23718

ECTS:

6.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Dragan Benazić

Izvođači:

Sara Maga , mag. oec. - Seminar
dr. sc. Irena Šker , nasl. doc. - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Seminar 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Usvojiti osnovne pojmove marketinga proizvoda te upravljanja
inovacijama, definirati, razgraničiti i objasniti planiranje i provođenje
politike proizvoda i inovacija u poduzedu te istraživanja za potrebe
razvoja proizvoda

LITERATURA:

  1. Philip Kotler; Upravljanje marketingom, 12. izdanje, 2008. (odabrana poglavlja: 10., 11., 12.); Mate
  2. Robert G. Cooper; Winning at New Products; Hachette UK (2017), str. (object Object)
  3. Boris Golob:; Inovacija od ideje do tržišta; Dragon d.o.o. Rijeka (2009)
  4. Stephanie Barnes, Nick Milton; Designing a Successful KM Strategy; Information Today (2014), str. (object Object)


NASTAVA

3. SEMESTAR

Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Informatički menadžment
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Informatički menadžment
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketing
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketing
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Dragan Benazić:

Utorkom 9,30 - 10,30h

Izvanredni studenti prema dogovoru

Konzultacije se održavaju utorkom od 10:00 do 11:00 sati. Konzultacije su također moguće i u drugom terminu no potrebno je javiti se prethodno putem elektroničke pošte.