Opcije pristupačnosti Pristupačnost
Šifra: 23718
ECTS: 6.0
Nositelji:
Izvođači: Sara Maga , mag. oec. - Seminar

izv. prof. dr. sc. Dragan Benazić - Predavanja
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Usvojiti osnovne pojmove marketinga proizvoda te upravljanja
inovacijama, definirati, razgraničiti i objasniti planiranje i provođenje
politike proizvoda i inovacija u poduzedu te istraživanja za potrebe
razvoja proizvoda
Literatura:
  1. Philip Kotler; Upravljanje marketingom, 12. izdanje, 2008. (odabrana poglavlja: 10., 11., 12.); Mate
  2. Robert G. Cooper; Winning at New Products; Hachette UK (2017), str. (object Object)
  3. Boris Golob:; Inovacija od ideje do tržišta; Dragon d.o.o. Rijeka (2009)
  4. Stephanie Barnes, Nick Milton; Designing a Successful KM Strategy; Information Today (2014), str. (object Object)
Preporučena literatura:
  1. Paul Trott: .; Innovation Management and New Product Development,; Prentice Hall (2011)
  2. Michael John Baker, Susan J. Hart; Product Strategy and Management; Pearson Education (2007), str. (object Object)
  3. Merle Crawford, Anthony Di Benedetto; New Products Management,; McGraw-Hill/Irwin (2010)
  4. Dariush Rafinejad; Innovation, Product Development and Commercialization,; J. Ross Publishing (2007)
4. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje

5. semestar
Izborni kolegij 2 V. sem - Redovni studij - Ekonomija
Izborni kolegij 2 V. sem - Izvanredni studij - Ekonomija
Izborni predmeti - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Management i poduzetništvo
Izborni predmeti - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Management i poduzetništvo
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
Termini konzultacija:
  • Sara Maga mag. oec.:

    Četvrtkom 12:00  - 13:00. Tijekom online nastave, konzultacije se održavaju putem emaila.

     

    Lokacija: 37
  • izv. prof. dr. sc. Dragan Benazić :

    Utorkom 9,30 - 10,30h

    Izvanredni studenti prema dogovoru

    Lokacija: 38