Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Kako bismo našim studentima ponudili najaktualniji i najzanimljiviji program, kontinuirano pratimo dinamično tržište i najnovije trendove te osuvremenjujemo studijski program. Zanimljivi noviteti očekuju studente diplomskog studija Marketinga i ove nadolazeće akademske godine. U nastavku saznajte više detalja o tome što vas očekuje na diplomskom studiju Marketinga!

Studijski smjer Marketing, od prijediplomske do diplomske razine, uključuje temeljna znanja marketinga ključna za rad u oba svijeta – od tradicionalnog do digitalnog marketinga. Tijekom prijediplomskog studija, studenti će steći temeljna znanja potrebna za razumijevanje marketinga u širom kontekstu kao i osnovna znanja iz područja ekonomije.

Diplomski studij fokusira se isključivo na marketing, s ciljem da studenti nadograde stečena znanja iz marketinga te steknu što više praktičnih iskustva iz svih aspekata marketinga. U sve kolegije ugrađuje se digitalna perspektiva i razumijevanje korisnika i njihovog ponašanja u digitalnom svijetu.

Kako se marketing u praksi kontinuirano mijenja, tako se i naš program prilagođava tim dinamičnim zahtjevima i aktualnostima na tržištu. Za nadolazeću akademsku godinu osuvremenili smo studijski program:

  • Digitalni marketing: kolegij E-marketing nadograđen je najnovijom literaturom i aktualnim primjerima iz domaće i svjetske prakse. Studenti će iscrpnije izučiti aktualne trendove u svijetu digitalnog marketinga poput SEO, oglašavanja (PPC marketing), email marketinga, web analitike i brojne druge. U sklopu vježbi, studenti će izrađivati web stranice, provoditi email kampanje te planirati i provesti oglašavanje u Google Adsu i Meta okruženju za oglašivače.
  • Upravljanje brendom poslodavaca: Brojna poduzeća ulažu u izgradnju svoje reputacije i popularnosti kao poslodavca kako b i ponudili veću vrijednost svojim zaposlenicima i time privukli nove i zadržali sadašnje zaposlenike. Kako bi se studenti osposobili za aktualne teme na tržištu, kolegij Interni marketing obogaćen je sa novom literaturom iz područja brendiranja poslodavaca, a studenti će detaljno izučavati ovu temu u kolegiju koji sada nosi i novi naziv.
  • Izravni marketing: postojeći kolegij nadograđen je aktualnom literaturom i primjerima, posebice glede utjecaja digitalnog marketinga i nove tehnologije. Studenti će izučavati i chatbotove i konverzacijski marketing, umjetnu inteligenciju, blockchain, virtualnu i proširenu stvarnost te ostale teme vezane za utjecaj novih tehnologija na izravnu komunikaciju s korisnicima. U sklopu vježbi, studenti će se i dalje baviti praktičnim i timskim projektima koji uključuju storytelling i praktičnu primjenu izravnog marketinga.
  • Upravljanje odnosima s klijentima: u postojeći kolegij ugradilo se više cjelina koje se bave razumijevanjem korisničkog iskustva u tradicionalnom i digitalnom svijetu, te ulogu i izazove novih tehnologija koje unaprjeđuju korisničko iskustvo. Studenti će i dalje nastaviti sa praktičnim vježbama i raditi u vodećoj svjetskoj platformi Salesforce CRM.
  • Projektni menadžment: Projektni menadžeri traženi su u svim djelatnostima, a i sam posao se može promatrati kao projekt. Stoga će studenti marketinga po prvi put slušati ovaj kolegij na diplomskoj razini, kako bi nadogradili znanja i vještine poput timskog rada, upravljanja projektima i slično.

Sadržaj svih kolegija osvježen je i prilagođen novim aktualnostima na tržištu, a uz članove Katedre za marketing, kolegije izvode i stručnjaci iz prakse. Tako će na kolegiju Marketing na društvenim mrežama studenti upoznati drugu stranu mreža – onu za poslovanje, i to direktno od stručnjaka. U sklopu ovog kolegija, studenti će naučiti više o strategijama nastupa na mrežama, stavaranju digitalnog sadržaja za mreže (od teksta, zvuka, slike, fotografija do videa), dizajna, oglašavanja, uloge influcenera, analitike i analize osjećaja.

Svi studenti Marketinga su tijekom studija uključeni u izvannastavne aktivnosti poput organizacije marketinške konferencije Marketalks, terenskih nastava, gostujućih predavanja te stručne prakse.

Pridružite nam se i budite dio programa koji se kontinuirano unapređuje kako bi vam pružio najbolje moguće obrazovanje u marketingu!

Popis obavijesti