Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Zašto odabrati studij Marketing/Marketinškog upravljanja?

Marketing je cijenjeno i traženo zanimanje na domaćem i međunarodnom tržištu. Odabirom studija Marketing/Marketinško upravljanje osposobit ćeš se za poslove marketinga u stvarnom i digitalnom svijetu, razumjeti teoriju u praksi, rješavati prave poslovne izazove, pronaći i njegovati svoje talente, a i steći nova prijateljstva.

Marketing je perspektivno zanimanje

Marketing kao funkcija postoji u svakom poduzeću te profitnoj i neprofitnoj organizaciji, neovisno o veličini i vrsti poslovanja. U centru marketinga je kupac koji je ključan za svako poduzeće i organizaciju jer osigurava prihode. Upravo iz ovih razloga potražnja za poslovima iz područja marketinga je uvijek prisutna, kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu.

Marketing je više od reklame

Marketing potiče i zadovoljava potrebe i želje kupaca, a to ne postiže samo oglasom na TV-u ili Google-u. Iza svakog oglasa nalazi se pomno promišljena marketinška strategija koja obuhvaća kreiranje i prilagodbu proizvoda i usluga za korisnike, plasiranje istih na tržište, definiranje cijena, izgradnju marke. A da bi strategija bila uspješna, potrebno je istražiti tržište i konkurente te kontinuirano prikupljati podatke.

Marketing objašnjava zašto

U centru marketinga jesu podaci o kupcima, proizvodu, prodaji, troškovima, tržištima, dobavljačima, konkurentima, a na temelju kojih se donose sve bitne poslovne odluke. Zahvaljujući podacima i vještinama poput kritičkog promišljanja, marketeri odgovaraju i na ona teška pitanja zašto: zašto se proizvod prodaje više, zašto kupci preferiraju jedan proizvod naspram drugog, zašto kupuju online.

Marketing je svuda oko nas

Sve je marketing! Proizvodi i usluge koje svakodnevno primjenjujemo u našim životima, zajednica koju stvaramo, fotografije i priče koje dijelimo u fizičkom i digitalnom svijetu. Marketing je uzbudljiv i kreativan proces i sastavni je dio naših života.

Marketinški studijski smjer idealan je za sve osobe koje su:

kreativne

analitične

komunikativne

proaktivne

znatiželjne

inovativne

Iskustva naših studenata

 

Daniel Bedrina

Komercijalni roaming menadžer

AeroMobile, London

"Na fakultet sam uvijek gledao kao osobni izazov i priliku da se pripremim za poslovno tržište. Započeo sam raditi na zadnjoj godini studija na FET-u, a sada gradim karijeru u Londonu radeći za globalnog in-flight connectivity lidera, ostvarujući dinamična partnerstva s mobilnim operaterima i aviokompanijama diljem svijeta."

 

 

Sanja Verić 

Specijalistica za organizaciju događaja

Infobip, Vodnjan

„Svog prvog poslodavca upoznala sam upravo na FET-u što mi je omogućilo da saznam više o njegovom poslovanju te se kvalitetnije pripremim i predstavim pri zaposlenju. Počela sam raditi još tijekom studija, a sada, nakon magistriranja, posvećena sam izgradnji karijere na svjetskom tržištu.“

Prednosti studija Marketing/Marketinško upravljanje na FET-u

Inovativna nastava: Klasična ex cathedra predavanja – ne, tehnološka rješenja – da! Nastavno osoblje čine mladi profesori i asistenti, zato su i predavanja drugačija, zabavna i kreativna, a primjeri koje obrađujemo su oni iz svakodnevnog života: Uber, Apple, Google, Wolt, Netflix i brojni drugi. Napredna tehnologija (uključujući i tvoj mobitel) kod nas je u službi podučavanja i ponavljanja kroz online kvizove, testove i e-učenje. Na diplomskoj razini studenti rade u modernim softverskim rješenjima poput Salesforce CRM-a, Hubspot platforme i Google alata. Umjesto klasičnih seminarskih radova i prezentacija, studenti izvode praktične zadatke poput izrade videa i web stranica, a pritom se zabave i steknu praktična znanja te osvijeste i utiliziraju svoje talente.

Marketinški laboratorij: Studentima je na raspolaganju laboratorij koji sadrži modernu tehnologiju i opremu, a koju mogu koristiti u svrhe izvođenja seminarskih radova, vježbi iz marketinških kolegija ili pak pisanja završnih i diplomskih radova. Oprema uključuje eye tracking uređaj za praćenje aktivnosti oka u svrhu provođenja istraživanja iz područja neuromarketinga i razumijevanja ponašanja potrošača, zatim 360o kameru, te jača računala za obradu podataka i izradu radova.

Teorija u praksi: Redovito surađujemo s vodećim lokalnim, regionalnim i nacionalnim poduzećima te rješavamo njihove problemske slučajeve, a sve sa ciljem poticanja kreativnosti, inovativnosti, kritičkog razmišljanja, timskog i poduzetničkog duha. Kroz suradnju s našim brojnim partnerima dajemo ti priliku da upoznaš i povežeš se s mogućim budućim poslodavcima, odradiš stručnu praksu, te usvojiš sva znanja i vještine potrebne za napredovanje u privatnom i poslovnom životu.

Kolege iz cijele Hrvatske i svijeta: Naši studenti dolaze iz svih krajeva Hrvatske, a godišnje kod nas borave i brojni studenti iz cijeloga svijeta. Tijekom studija ćeš upoznati nove kolege, prijatelje koji će ti biti podrška tijekom i nakon studiranja, a usput ćeš naučiti i usavršiti nove jezike i upoznati razne kulture.

Odaberi marketinški smjer i proFETiraj!!