Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Ponašanje kupaca

Ponašanje kupaca

Ponašanje kupaca


OSNOVNI PODACI

Šifra:

23719

ECTS:

6.0

Nositelji:

dr. sc. Erik Ružić , prof.

Izvođači:

dr. sc. Irena Šker , nasl. doc. - Auditorne vježbe

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Auditorne vježbe 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Usvojiti osnovne pojmove ponašanja kupaca, definirati, razgraničiti i objasniti istraživanje ponašanja kupaca

LITERATURA:

  1. Tanja Kesić; Ponašanje potrošača; Opinio, Zagreb (2006)
  2. Philip Kotler; Upravljanje marketingom, 12. izdanje; Mate (2008)
  3. Slajdovi i sažeci predavanja;


NASTAVA

4. SEMESTAR

Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketing
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketing
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Marketinško upravljanje


6. SEMESTAR

Izborna grupa VI. semestar MP - Redovni studij - Financije, računovodstvo i revizija preddiplomski redovan


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Erik Ružić:

Utorak 12:30 - 13:30 (ili prema dogovoru putem e-pošte). Konzultacije se u dogovorenom terminu održavaju i online putem http://ovh.unipu.hr/b/dar-kkz-x4k