INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
Studenti su svoja znanja iz područja digitalnog marketinga nadogradili posjetom marketinškoj agenciji eStudio, kreatore vodećeg istarskog poduzetničkog portala eIstra.info. Upoznali su se sa poduzetničkom pričom ove agencije, aktivnostima koje ona pruža svojim klijentima, specifičnosti prodaje poslovnim (B2B) korisnicima kao i potrebama malih i srednjih poduzeća u vidu online prisustva. U prijateljskoj atmosferi, predstavnici agencije podijelili su svoje vrijedno iskustvo i znanje sa studentima te odgovorili na brojna pitanja koja su im uputili studenti. Saznajte više o posjeti.
U četvrtak, 18.01.2024., studenti druge godine diplomskog studija Marketinško upravljanje, uz pratnju izv. prof. dr. sc. Ive Slivar i asistentice Sare Maga, učionicu su zamijenili boravkom u marketinškoj agenciji eStudio iz Pule te su zaronili u dinamičan svijet digitalnog marketinga. Posjetom ovoj marketinškoj agenciji, koja stoji iza vodećeg istarskog poduzetničkog portala eIstra.info, studenti su stekli dragocjeno iskustvo te nadogradili svoja znanja.
Vlasnik agencije gosp. Elvis Cerin studentima je predstavio agenciju te njezin razvoj od studentske ideje do uspješne agencije koja pruža online i offline rješenja malim i srednjim poduzećima, također kreatora čak tri uspješna poduzetnička portala: eIstra.info, eKvarner.info i eCroatia.info. Uz gosp. Cerina te stručnjakinja Andreje Gregorić i Daniele Špada, studenti su se iscrpnije upoznali sa važnošću ovog poduzetničkog portala za mala i srednja poduzeća, aktivnostima optimizacije za tražilice (SEO) i stvaranju sadržaja. Zahvaljujući prethodnom znanju, studenti su proučavanjem portala eIstra.info razumjeli kako pažljivo odabrane ključne riječi čine temelj za uspješnu SEO strategiju. Upoznali su se i alatima koje agencija primjenjuje u svom radu poput CRM i CMS sustava, specifičnostima i potrebama njihovih klijenata te važnosti osobne prodaje i razvijanja odnosa sa klijentima.
Zahvaljujući opuštenoj atmosferi i pristupačnim predstavnicima, studenti su aktivno sudjelovali u razgovoru. Pitanja su se kretala od samog početka – kako je nastala ideja o stvaranju portala do detalja o educiranju djelatnika agencije. Uz to studente je posebno zaintrigirao način korištenja umjetne inteligencije u optimizaciji marketinških procesa i stvaranja sadržaja.
Uz mnoštvo dobivenih savjeta korisnih za naše buduće marketinške stručnjake, predstavnici agencije naglasili su važnost usmjeravanja na određenu nišu, poput fokusa agencije na SEO. Njihova praksa je pokazala da uspješan SEO kao i općenito područje digitalnog marketinga zahtijeva kontinuirano praćenje promjena i prilagodbu strategije. Time je naglašeno kako je investicija u edukaciju, motiviranost i težnja ka cjeloživotnom obrazovanju ključ uspjeha i izvor konkurentske prednosti u dinamičnom marketinškom okruženju.
Autorica: Lara Ljubenović, studentica 2. godine diplomskog studija Marketing