Opis projekta
Razvojem Interneta i društvenih medija sve više korisnika turističkih usluga koristi društvene mreže kako bi se informirali o destinacijama u koje žele putovati. S druge strane, ponuditelji turističkih aranžmana, kako privatni tako i nacionalni (turističke zajednice), koriste društvene mreže kako bi promovirali svoje usluge i destinacije. Ovaj projekt istražuje upotrebu društvenih mreža u hrvatskom turizmu iz različitih aspekata: od kvantitativne analize intenziteta upotrebe različitih društvenih mreža od strane ponuditelja, preko usporedbe sa ostalim zemljama, do istraživanja samih korisnika, njihovih preferencija, navika i ponašanja na društvenim mrežama prije, za vrijeme i nakon konzumiranja turističkog proizvoda.
Trajanje projekta
- Od 31. listopada 2019. do 31. listopada 2022.
Projektni tim
- dr. sc. Vanja Bevanda, redovita profesorica
- dr. sc. Goran Matošević, poslijedoktorand
- dr. sc. Katarina Kostelić, docentica
- dr. sc. Alen Belullo, izvanredni profesor
- dr. sc. Danijela Rabar, izvanredna profesorica
Objavljeni radovi
- G. Matošević, V. Bevanda: Sentiment Analysis of Tweets about COVID-19 Disease during Pandemic, MIPRO, Opatija, 28.09-02.10.2020., https://ieeexplore.ieee.org/document/9245176
- Kostelić K, Turk M. Topology of the World Tourism Web. Applied Sciences. 2021; 11(5):2253. https://doi.org/10.3390/app11052253
- Kostelić, K, Cvek, L, Draženović, M, Drezga, L, Grbac, A, Pajković, M. Određivanje optimalne rute u mreži turističkih atrakcija grada Pule.2021. Oeconomica Jadertina , Vol. 11 No. 2, 2021.