INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
29. studenoga 2024. studenti Marketinga organizirali su konferenciju Marketalks: Mindset Matters. Konferencija se održava već četvrtu godinu za redom, a ovogodišnje izdanje je u prepunoj dvorani, tijekom tri sata bogatog i inspirativnog programa, okupilo brojne pulske učenike i studente koji su slušali priče o uspjehu, istražili vlastite ambicije te stekli vrijedna znanja za osobni i profesionalni razvoj. Saznajte više detalja u nastavku i pogledajte fotogaleriju.
U petak, 29. studenog, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ bio je domaćin inspirativne konferencije koja je okupila učenike brojnih pulskih srednjih škola i studenata. Konferenciju već četvrtu godinu za redom organiziraju studenti smjera Marketing. Ovogodišnje izdanje okupilo je učenike iz Ekonomske škole Pula, Gimnazije Pula te Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula, kao i studente našeg fakulteta. Cilj događanja bio je pružiti mladima priliku da čuju priče o uspjehu, istraže vlastite ambicije i steknu vrijedna znanja za osobni i profesionalni razvoj.
Trud, predanost, kreativnost i marljiv rad rezultirao je bogatim programom koji je uključio dva vrlo inspirativna panela te dvije radionice vrijedne pažnje i sudjelovanja. Sudionici su imali priliku i za zabavu, nagradne igre i druženje uz kave, pića i slatko-slane delicije zahvaljujući velikodušnim sponzorima.
Prvi panel, pod nazivom Highway to Success, donio je bogate osvrte iz svijeta poduzetništva:
Sudionici panela bili su:
Panel je moderirala Lara Ljubenović, naša alumna diplomirana studentica i social media manager našeg Fakulteta. Panelisti su podijelili svoja iskustva o prvim koracima u poduzetništvu, izazovima na koje su nailazili te važnosti vjerovanja u vlastite snove unatoč skepticizmu okoline. Njihove poruke bile su izuzetno motivirajuće, potičući mlade da prepoznaju svoje potencijale i ustraju u ostvarenju svojih ciljeva.
Nakon prvog panela, sudionici su imali priliku sudjelovati u radionici Your Future, Your Choice pod vodstvom izvrsne i vrlo uspješne psihologinje Vanja Prvulović iz Sinapse. Interaktivni pristup i praktični savjeti pomogli su mladima sagledati svoje mogućnosti iz perspektive odrasle osobe, pojednostavljujući donošenja ključnih životnih odluka.
Zatim je slijedio drugi panel, Power of Platforms, koji se posvetio pričama iz digitalnog svijeta, s naglaskom na društvene mreže. Bila je to idealna prilika da se sudionici upoznaju s korisnim i edukativnim pričama panelista, te da čuju vrijedne savjete iz prve ruke uspješnih talentiranih poduzetnika.
Panelisti su bili:
Panel je moderirala studentica diplomskog studija Marketinga i jedna od organizatorica konferencije, Tamara Vošten. Govornici su pružili vrijedne savjete o tome kako se izdvojiti u svijetu digitalnog sadržaja, ostati autentičan i graditi snažnu prisutnost na platformama.
Za kraj edukativnog programa održan je i masterclass pod nazivom Brand it like a Pro, koji je vodila Hena Crnović, grafička dizajnerica u nagrađivanom i međunarodno priznatom studiju Tumpić/Prenc. Učenici i studenti dobili su priliku sudjelovati u osmišljavanju kreativnih marketinških kampanja, koristeći praktične i zabavne metode. Na kraju masterclassa, sudionici su predstavili svoje kreativne ideje koje su trebali razraditi za istarsko vino.
Zahvaljujući trudu vrijednih studenata, svi sudionici su mogli uživati u opuštenoj pauzi uz pripremljene delicije i poseban užitak tradicije. Naravno, ništa od toga ne bi bilo moguće bez podrške hvale vrijednih sponzora, i to: Studentski centar i studentska udruga FinTur, koji su osigurali besplatnu kavu za sve sudionike, Histris je donirao ukusne suhomesnate proizvode, Fenečić Pasareta, obogatila je stol tradicionalnim istarskim pićem, Brionka se pobrinula za slatki kutak te Vesna Loborika za upotpunjenje gastroponude visokokvalitetnom sirevima.
Ova kombinacija toplih napitaka i autohtonih okusa osigurala je ugodnu atmosferu za neformalno druženje i povezivanje. Tijekom konferencije svi sudionici su imali priliku sudjelovati u tomboli i društvenim igrama koje su pripremili studenti. Bila je to izvrsna prilika za osvojiti vrijedne nagrade, što je dodatno obogatilo ovo događanje. Veliku ulogu u organizaciji konferencije odigrali su sponzori: Kinema, Piantina, Shipyard,Smoked, Diva & Co, HUDU, Kino Valli, Adria Oil, NK Istra, Elite Gym, Pietas Julia, i Destilarija Krulčić. Njihova podrška omogućila je realizaciju ovog uspješnog događaja te im se iskreno zahvaljujemo.

Cijela konferencija je bila popraćena od strane TV Nove Pula i HRT Rado Ixice kojima upućujemo zahvale. Zahvale upućujemo i našim studentima, sponzorima, srednjim školama, panelistima i svim gostima.
Pročitajte o konferenciji i na portalu Glasa Istre:
Konferencija je ostavila snažan dojam na sve sudionike, motivirajući mlade da hrabro kroče prema svojim snovima i grade svjetliju budućnost. Pogledajte fotogaleriju koju je izradio naš student Marketinga, Muhamed Talić, mladi fotograf specijaliziran za koncertnu fotografiju koji ima i svoju izložbu u galeriji Studentski u sklopu Studentskog centra.
Photo credits: Muhamed Talić
Studenti marketinga koji su zaslužni za ovogodišnju konferenciju Marketalks jesu: