INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
Studenti prijediplomskog i diplomskog studija Marketinga u sklopu terenske nastave dan su proveli u Zagrebu i posjetili su RTL televiziju te agenciju za digitalni marketing Degordian. Terenska nastava rezultat je osluškivanja studentskih interesa, a osim što je bila ispunjena međusobnim druženjem, studenti su nadopunili svoja teorijska znanja. Upoznali su se iz prve ruke s funkcioniranjem jedne komercijalne TV kuće te s aktivnostima digitalnog marketinga i brendiranja poslodavaca. Saznajte više detalja u nastavku, te pogledajte video i fotogaleriju.
U sklopu terenske nastave Katedre za Marketing, studenti prijediplomskog i diplomskog studija Marketing posjetili su RTL televiziju i agenciju Degordian. Posjet RTL-u organiziran je sukladno željama studenata koji su se željeli upoznati s funkcioniranjem jedne od vodećih komercijalnih televizija u Hrvatskoj. Tijekom posjeta studenti su razgledali studio u kojem se snima popularna informativna emisija RTL Danas. Maša Buranji, Junior communications manager, studente je upoznala sa svim važnim detaljima o funkcioniranju ove TV kuće. Tako su studenti saznali više o tome kako se snima informativna emisija, koja je sve oprema za to potrebna i kako izgleda proces prije i tijekom snimanja. Saznali su i više o oglašavanju, a i važnim digitalnim platformama na kojima korisnici konzumiraju sadržaj. Studenti su imali brojna pitanja, a posebno su ih zanimale i nadolazeće nove sezone vodećih reality showa i ostalih emisija. Uslijedio je i posjet režiji čime su studenti saznali više o tome što se sve događa u pozadini tijekom snimanja emisija te što se i kako proces automatizira.
Ono čemu su se studenti posebno veselili jest odlazak u marketinšku agenciju Degordian, gdje su slušali zanimljiva izlaganja i postavljali brojna pitanja uspješnim marketinškim stručnjacima. Vedrana Tkalec, Junior Human Resources Generalist, studente je upoznala sa poduzećem, uslugama i sestrinskim firmama (Bornfight, Enstring, Boiler). Iva Majstorović, CEO u Enstringu - sestrinskoj firmi Degordiana specijaliziranoj za aktivnosti employer branding te konzultacije i edukacije u području ljudskih resursa. Iva je studentima približila sam koncept employer brendinga te uspješne projekte koje su odradili za mnoga poduzeća poput Hrvatske kontrole zračne plovidbe, JGL-a, Janaf-a i druge. U formi studija slučaja, studenti su razumjeli potrebe klijenta te proces identificiranja pravog rješenja. Josip Mileta, Digital Advertising Operations Lead, studente je upoznao s performance marketingom i pojedinim tehnikama koji omogućuju doseg prema specifičnoj ciljnoj skupini te mjerljive rezultate. Studenti su imali brojna pitanja za predstavnike Degordiana, a za svoj angažman nagrađeni su i poklonima. Ovo predavanja studentima je i približilo rad agencije, kao i odnos agencija i klijenta.
Kroz ovu ali i sve druge terenske nastave, studenti iz godine u godinu stječu vrijedna praktična iskustva koja nadopunjuju već usađeno teorijsko znanje.
Zahvaljujemo se predstavnicima RTL televizije i Degordiana na prenesenom znanju i gostoprimstvu!
Saznajte kako nam je bilo u fotogaleriji koju je izradila naša alumni Lara Ljubenović. Pogledajte fotogaleriju: