Opcije pristupačnosti Pristupačnost

U srijedu, 05. lipnja, studenti diplomskog studija, smjera Marketing, u sklopu kolegija Neprofitni marketing, imali su priliku poslušati gostujuće predavanje gđe. Helge Možé, upraviteljice Zaklade za poticanje partnerstva i razvoj civilnog društva. Ovo je već druga godina zaredom da studenti imaju priliku sudjelovati u ovakvim edukativnim događajima, čime se nastavlja uspješna suradnja fakulteta i stručnjaka iz prakse.

Kroz 90-minutno predavanje, studenti su se upoznali s pojmom društvenog kapitala, njegovim značajkama, filantropijom te načinima aktiviranja zajednica sa posebnim naglaskom na povjerenje kao bitan faktor kojem marketing neprofitnih organizacija može i mora pomoći da se povećava. Posebna pažnja posvećena je konkretnim projektima koje Zaklada provodi, među kojima se izdvajaju projekt "Svjetionik" i "Kuća filantropije" koji predstavljaju primjere dobre prakse kako zajednički napori mogu dovesti do pozitivnih promjena u društvu.

Studenti su spoznali kako se kroz različite inicijative može ojačati društveni kapital, te kako njihova aktivnost može doprinijeti razvoju lokalnih zajednica. Predavanje je omogućilo studentima da bolje razumiju teorijske koncepte kroz praktične primjere, čime se dodatno povezuje akademsko znanje s realnim svijetom. Aktivno sudjelovanje u diskusijama, postavljanje pitanja i razmjenjivanje ideja studenata, obogatilo je događanje.

Zahvaljujemo gđi. Možé te Zakladi Istra na zanimljivom i inspirativnom predavanju, te svim prisutnim studentima na njihovom entuzijazmu i interaktivnom pristupu. Fakultet ekonomije i turizma nastavit će organizirati slična predavanja i u budućnosti, s ciljem pružanja kvalitetnog obrazovanja i poticanja aktivnog sudjelovanja studenata u zajednici.

Fotogaleriju s predavanja možete pogledati u nastavku.

Autorica teksta: dr. sc. Irena Šker

Popis obavijesti