INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
U organizaciji Katedre za marketing studenti Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" i njihovi kolege ERASMUS-ovci koji ovoga semestra borave u Puli posjetili su 19. travnja u sklopu terenske nastave Maistrin Grand Park Hotel te Weekend Food Festival u Rovinju.
Petar Milevoj, rukovoditelj Odjela online prodaje i marketinga, predstavio je studentima temu "Promocija poduzeća Maistra d.d. na međunarodnom turističkom tržištu (s naglaskom na digitalni marketing)". Studenti su saznali od kojih se elemenata sastoji korisničko iskustvao u hotelskoj industriji te koje promotivne aktivnosti Maistra d.d. poduzima u svakoj od faza korisničkog iskustva – od želje za putovanjem do rezervacije smještaja, pa i nakon toga, kroz programe lojalnosti. Tijekom predavanja razgovaralo se i o influencer marketingu. Istaknuto je kako se unatoč sve većem porastu utjecaja influencer marketinga u hotelijerstvu i dalje najviše rezervacija ostvaruje zahvaljujući newsletterima.
Slijedilo je kratko predstavljanje Lea Urlića, direktora prodaje Edmonda, koji je izložio temu "Edmondo - sustav za upravljanje prihodima u poduzeću Maistra d.d.". Studentima je predočeno kako se umjetna inteligencija koristi u predviđanju potražnje, optimizaciji ponude te određivanju cijena. U Odjelu koji je osmislio sustav Edmondo rade fizičari, matematičari i programeri. Njihov je zadatak kontinuirano poboljšavati ovaj sustav upravljanja prihodima kroz tzv. treniranje umjetne inteligencije kako bi ona mogla što preciznije predviđati buduća kretanja potražnje te točno odrediti cijene smještajnih jedinica s obzirom na trenutno stanje ponude i potražnje. Poduzeće je zahvaljujući ovom sustavu uspjelo prethodne godine povećati popunjenost svojih smještajnih kapaciteta do gotovo maksimalnih 100 %.
Tijekom ovog iznimno zanimljivog i edukativnog posjeta studenti su upoznali poduzeće Maistra d.d. te saznali kako izgleda uobičajeni radni dan u Odjelu online prodaje i marketinga te Odjelu prodaje sustava Edmondo.
Uslijedio je posjet studenata Weekend Food Festivalu, koji se održao u Rovinju od 19. do 21. travnja. U sadržajnom i zanimljivom programu Festivala studente su privukle razne panel rasprave, prezentacije, degustacije i radionice. Izdvojili su po zanimljivosti panel "Svi su nam rekli da ćemo propasti ... ipak, sve bismo ponovili" s mladim entuzijastima – vlasnicima i chefovima restorana, te panel "Dvadeset godina na vrhu - Kako opstati dvadeset i više godina na vrhu gastronomske scene?". Okušali su se i u radionicama izrade domaće pašte te pečenja kruha.
Dojmovi studenata potvrđuju zadovoljstvo terenskom nastavom:
Paola Ognjenović, studentica 1. godine diplomskog studija Marketing: „Na današnjem predavanju Maistrinih stručnjaka za marketing bilo mi je izuzetno zanimljivo i poučno. Weekend Food Festival sa svojom gastro ponudom i panelima nadmašio je sva moja očekivanja.“
Marko Štajduhar, student 1. godine diplomskog studija Marketing: „Pohvalio bih cjelokupnu organizaciju terenske nastave i samu ideju da sudjelujemo na takvom događaju. Mogli smo vidjeti i bolje upoznati stručnjake iz raznih područja koji su nesebično podijelili svoje iskustvo. Uz to je bilo i puno događanja na štandovima koja su upotpunila cijelu priču.“
Zahvaljujemo Jadranki Gojtanić, direktorici Prodaje i marketinga, na omogućenoj stručnoj posjeti Maistri d.d., te iskazanom gostoprimstvu i nesebičnom dijeljenju znanja, kao i Vani Babić bez čijeg poziva studenti i profesori ne bi bili u mogućnosti posjetiti Weekend Food Festival.
Autorica teksta: Andrea Butković, studentica 1. godine diplomskog studija Marketinga
Pogledajte galeriju fotografija i dojmove studenata u videu kojeg su zabilježile i izradile Paola Ognjenović i Lucija Glavić, studentice 1. godine diplomskog studija Marketing: