INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
OSNOVNI PODACI
Šifra:
187014
ECTS:
4.0
Nositelji:
prof. dr. sc.
Danijela Križman
Izvođači:
prof. dr. sc.
Danijela Križman
- Seminar
Prijava ispita:
DETALJNE INFORMACIJE
1. KOMPONENTA
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
OPIS PREDMETA:
Cilje kolegija
Stjecanje znanja o ponašanju kupaca usluga, upoznavanje s modelima prognoze ponašanja pri donošenju kupovnih odluka, upoznavanje s osnovnim svojstvima i specifičnim obilježjima usluga i uslužnog sektora, specificiranje razgraničenje i objašnjenje bitnih psihosocijalnih varijabli ponašanja korisnika usluga, klasifikacija kupovnih odluka, stjecanje znanja o procesima interakcije kupca i pružatelja usluge.
LITERATURA:
NASTAVA
2. SEMESTAR
Izborni kolegij Marketing usluga
-
Redovni
studij
-
Marketing usluga
TERMINI KONZULTACIJA
prof. dr. sc. Danijela Križman:
utorkom, od 10.00 do 11 sati
za izvanredne studente po dogovoru e-poštom