Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Ponašanje korisnika usluga

Ponašanje korisnika usluga

Ponašanje korisnika usluga


OSNOVNI PODACI

Šifra:

187014

ECTS:

4.0

Nositelji:

prof. dr. sc. Danijela Križman

Izvođači:

prof. dr. sc. Danijela Križman - Seminar

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 15
  • Seminar 5

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

Cilje kolegija
Stjecanje znanja o ponašanju kupaca usluga, upoznavanje s modelima prognoze ponašanja pri donošenju kupovnih odluka, upoznavanje s osnovnim svojstvima i specifičnim obilježjima usluga i uslužnog sektora, specificiranje razgraničenje i objašnjenje bitnih psihosocijalnih varijabli ponašanja korisnika usluga, klasifikacija kupovnih odluka, stjecanje znanja o procesima interakcije kupca i pružatelja usluge.

LITERATURA:

  1. Kesić, T.; Ponašanje potrošača; Opinio
  2. Chaudhuri, A.,; Emotion and Reason in Consumer Behavior; Oxford


NASTAVA

2. SEMESTAR

Izborni kolegij Marketing usluga - Redovni studij - Marketing usluga


TERMINI KONZULTACIJA

prof. dr. sc. Danijela Križman:

utorkom, od 10.00 do 11 sati

za izvanredne studente po dogovoru e-poštom