OBAVIJESTI:
Obavijesti projekta ATLAS
ATLAS Mash up besplatno je natjecanje u poslovnim idejama čija je svrha okupiti i spojiti kreativce, ICT stručnjake, video snimatelje, dionike kulturnog turizma, studente, profesionalce, mlade talente, poduzetnike, civilno društvo, odnosno sve zainteresirane za multidisciplinaran i multikulturalan pristup realizaciji ideja / proizvoda / usluga u području kulturnog turizma. 
U okviru provedbe projekta ATLAS – Adriatic Cultural Tourism Laboratories, financiranog iz Interreg V-A Programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2014-2020, otvoren je poziv na prijavu inovativnih ideja za sektor kulturnog turizma i sudjelovanja na nagradnom Mash up eventu koji će se održati u Trevisu.
Iz medija o edukativnim radionicama...
Radio Pula izvještava o besplatnim radionicama namijenjenim malim poduzetnicima i obrtnicima s ciljem unapređenja njihova poslovanja održanima na FET-u. Stručnjaci iz područja brendiranja, komuniciranja i savjetovanja brojnim su sudionicima prenijeli kako se nositi na globalnom tržištu.
Na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ jučer se održalo finale ciklusa „Katalog poduzetničkih ideja +“, edukativnoga dvomjesečnog programa razvoja poduzetničkih ideja namijenjenog učenicima srednjih škola. U provedbi programa sudjelovalo je sedam škola iz Pazina, Poreča, Labina i Pule s preko 180 učenika, a do finala je stiglo 55 učenika sa 16 poduzetničkih ideja.
Stipan Rimac iz agencije Fabular branding održao je u petak, 7. prosinca u prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ radionicu naslovljenu „Brandiranje u turizmu“, ujedno posljednju od tri besplatne edukacije u organizaciji FET-a i Istarske razvojne agencije u sklopu projekta ATLAS. 
U organizaciji Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i Istarske razvojne agencije – IDA d. o. o. u sklopu projekta ATLAS u ponedjeljak, 3. prosinca u prostorijama IDA-e održala se radionica „Digitalni marketing u turizmu“, namijenjena dionicima kulturnog turizma, točnije postojećim i budućim korisnicima digitalnog marketinga.
U okviru provedbe projekta ATLAS - Adriatic Cultural Tourism Laboratories i cilja sadržanog u jačanju i razvoju digitalnih tehnologija u svrhu promocije destinacija prirodne i kulturne baštine, te omogućavanja uključenosti i pristupačnosti za sve zainteresirane dionike, Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i Istarska razvojna agencija kao projektni partneri organizirali su tijekom rujna otvorenu raspravu sa članovima Društva distrofičara Istre (DDI) u svrhu identifikacije potreba i želja osoba s otežanim kretanjem, te njihova doprinosa pri odabiru kulturne destinacije koja bi se promovirala putem digitalne tehnologije.
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" i Istarska razvojna agencija - IDA d.o.o. pozivaju vas na edukaciju na temu „Digitalni marketing u turizmu“ koja će se održati u Istarskoj razvojnoj agenciji, na adresi Mletačka 12/IV, 52100 Pula, u ponedjeljak 3. prosinca 2018. godine. Edukacija će trajati od 10 do 15 sati.
Prva od tri edukativne radionice namijenjene lokalnim i regionalnim dionicima kulturnog turizma u sklopu projekta ATLAS - Adriatic Cultural Tourism Laboratories održala se u petak, 23. studenog na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“.
Svi koji nastave školovanje na FET-u imaju mogućnost daljnje razrade svoje poslovne ideje u poduzetničkom inkubatoru SPIN-u, a mogu se uključiti i u međunarodne projekte, poput DA-SPACE-a ili prijaviti za nastavak edukacije i naučiti, recimo, kako napisati projekt, ističe Roberta Kontošić Pamić.
FET i Istarska razvojna agencija u okviru provedbe projekta ATLAS – Adriatic Cultural Tourism Laboratories organiziraju tri edukativne radionice namijenjene lokalnim i regionalnim dionicima kulturnog turizma.
„Katalog poduzetničkih ideja“ edukativni je program FET-a namijenjen učenicima srednjih škola, proizašao iz SMART INNO projekta . Povodom pete godišnjice izvođenja, program je proširen zahvaljujući suradnjama te dobiva dodatak plus: „Katalog poduzetničkih ideja +“. Ove godine učenici će razvijati svoje poduzetničke ideje uz još bogatiji program koji je postignut suradnjom Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ s projektom SOS čiji je nositelj Grad Pula, uz partnere Udrugu mladih i Alumni FET Pula i Zakladu Istra te Interreg projektom Atlas koji se provodi pri Fakultetu. 
U siječnju 2018. godine započeo je projekt ATLAS – Adriatic Cultural Tourism Laboratories, odobren u okviru Standard+ poziva za financiranje iz Interreg V-A programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2014-2020. Na projektu je kao jedan od sedam partnera, uz nositelja Friuli Innovazione iz Udina, angažiran Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli.