Opcije pristupačnosti Pristupačnost

#marketalks #novovrijemenovimarketing #buducnost #karijera #brending #inovacije #fetstudenti #proFETiraj

Znaš li što marketing predstavlja i koje mogućnosti nudi?

Prati konfereciju online i upoznaj se s marketingom novog doba!

Donosimo ti 8 uzbudljivih tema iz svijeta marketinga i 9 vrhunskih stručnjaka kroz petosatni program. Sve to iz u udobnosti vlastitog naslonjača i bez maski.
Sudjeluj na konferenciji i upoznaj se s ljepotama svijeta marketinga. Stekni nova ili unaprijedi postojeća znanja od stručnjaka s domaćeg i međunarodnog tržišta.Ako si jedan od onih učenika koji još uvijek razmišlja koji studij odabrati, saznaj sve o karijerama u marketingu te kako tijekom studija uspješno usvojiti teoriju i praksu.

8 tema

9 stručnih gostiju

5 sati zabavnog i edukativnog sadržaja

 

Saznaj više o programu

 

 

Upoznaj goste

Saznaj sve o gostima


Komu je namijenjena?

Konferencija je namijenjena poduzetnicima koji žele doznati kako povećati prodaju i učiniti poslovanje profitabilnijim.
Studentima koji su u potrazi za novim znanjem u svijetu marketinga.
Učenicima koji žele doznati je li karijera u marketingu njihova budućnost, ali i svim ljubiteljima marketinga.


Gdje i kada?

U petak, 5. ožujka 2021. u 14 sati, održat će se prva konferencija Marketalks s temom „Novo vrijeme, novi marketing“. Pogledajte detaljan program konferencije.
Konferencija će se prenositi putem Facebook i YouTube stranica FET-a, a sudjelovanje je u potpunosti besplatno.

Prati event i na Facebooku!


Miroslav Varga: Budućnost marketinga i martech (14:05 - 14:45)

Vlastitu fascinaciju internetom i računalima, upravljanjem bazama podataka i statističkim analizama u digitalnom marketingu pokušat će vam prenijeti prvi od naših gostiju predavača. Vrhunski stručnjak za online marketing, nositelj svih Google AdWords, Google Analytics te Google certified trainer certifikata, Miroslav Varga, pokazat će vam kako upotrebom tehnoloških alata ostvariti uspješno poslovno planiranje, prikupiti i analizirati podatke te pojednostaviti osnovne marketinške procese poput personaliziranog iskustva kod potrošača.


Ilija Brajković – Kako povećati prodaju uz dobar sadržaj (14:50 – 15:20)

Kreiranje sadržaja služi da ostavi utisak i proizvede vrijednost kako bi potaknuo interes za proizvod ili uslugu kod pripadnika ciljne grupe. Ukoliko se prvi put susrećete s pojmom content marketinga ili ste iskusni korisnik koji želi naučiti nešto više, na pravom ste mjestu. Kako privući posjetitelje, pretvoriti ih u potencijalne, a na kraju i lojalne kupce, saznat ćete na predavanju Ilije Brajkovića.


Jan de Jong – Croatia #1 country for digital nomads (prezentacija na engleskom jeziku) (15:25 – 15:55)

Digitalni nomadi su osobe koje svoj posao mogu obavljati svugdje gdje je Internet dostupan i dovoljno brz pa iz tog razloga vole mijenjati mjesta i države iz kojih rade. Najčešće se radi o visokokvalificiranim strancima i IT stručnjacima, no sve je više poslova koji se mogu obavljati na daljinu zbog tehnološkog napretka te razvoja online alata. Situacija s Covid-19 pandemijom možda je neke struke unazadila, no digitalni oblik poslovanja definitivno je unaprijedila. Zašto bi Hrvatska trebala postati cjelogodišnja destinacija digitalnih nomada i koji to potencijal za turizam donosi, saznajte od vrhunskog predavača Jan de Jonga.


Dubravko Blaće – Karijere u marketingu (16:00 – 16:30)

Marketing je industrija koja se neprestano razvija. Gotovo svaka organizacija danas želi i treba marketinške stručnjake. Saznajte koje pozicije i timovi postoje u marketing odjelu globalnog tehnološkog diva Infobipa, s posebnim osvrtom na tim digitalnog marketinga. Dubravko Blaće, digitalni marketinški stručnjak, upoznati će vas sa svim mogućnostima koje marketing pruža za razvoj karijere.


Gorana Sandrić – Osobni branding (16:35 – 17:05)

Osobni branding je dijalog između vas i vaše ciljne grupe. U tom dijalogu prioritet je vaš doprinos ciljnoj skupini, odnosno koji njihov problem vi rješavate dijeljenjem vašeg iskustva i znanja. Kontinuiranim i planiranim radom na osobnom brendingu povećavate razliku između vas i konkurencije, privlačite ljude, postajete prepoznati kao lider i kreirate nove poslovne prilike. Nitko nema iskustva i znanja koja upravo vi posjedujete, a potrebni su vašoj ciljnoj grupi.


Kristijan Gregorić – Inovacije u marketingu (17:10 – 17:40)

S inovacijama se susrećemo u svakodnevnom životu, pa tako i u marketinškom okruženju. Inovacije u marketingu donose poseban niz pozitivnih promjena te nisu važne samo za poduzeća, već za cijeli svijet. Svakako su nešto što jedno poduzeće u svom okruženju mora imati. Kroz predavanje ćete saznati kako su inovacije nešto što nam je u svakom pogledu potrebno i korisno te kako to jedan vrhunski stručnjak već dugi niz godina uspješno primjenjuje u svom poslovnom okruženju. Uhvatite vremena za inovativnost i poslušajte Kristijana Gregorića.


Okrugli stol: Saša Tenodi i Tatjana Kaštelan, Budućnost medija (17:45 – 18:30)

Na našem okruglom stolu spojit ćemo dvoje vrhunskih stručnjaka jednog starog i jednog novog medija komuniciranja – voditeljicu i urednicu HRT radija Pula, Tatjanu Kaštelan i voditelja najslušanijeg audio podcasta Surove strasti, Sašu Tenodija. Koje su to prednosti i mane ovih medija, kojima se lakše ili teže dopire do željene publike, kojih se tema emisije dotiču te kakve goste dovode, kakvu nam budućnost donose i druge odgovore saznajte od Saše Tenodija i Tatjane Kaštelan.


Miško Macolić Tomičić, Praksa – početak karijere u marketingu (18:35 – 18:50)

Tijekom studija upoznajemo se s pojmom marketing te uspješno savladavamo teoriju prema pruženim primjerima, no upravo je praksa ono što nas dovodi do razvijanja te usavršavanja potrebnih znanja i tehnika za rješavanje zadataka u poslovnom svijetu. Kako donijeti odluku gdje odraditi praksu, kako doći do željenog poduzeća i postići dogovor te što sve praksom možete postići i kojim putevima će vas odvesti u poslovan svijet, kroz korisne primjere iz vlastitog iskustva, savjetovat će vas Miško Macolić Tomičić, suvlasnik marketinške agencije Markething.


O konferenciji

 

Ova besplatna online konferencija posvećena je budućnosti marketinga i medija, karijerama, osobnom brendingu te inovacijama u području marketinga.

Kao studenti marketinga, svjesni smo koliko je danas teško pronaći odlične, besplatne konferencije kvalitetnog i pristupačnog sadržaja. Stoga, pobrinuli smo se da vam stručnjaci iz svijeta marketinga kroz zanimljiva predavanja predstave bitne aktualne teme koje će, vjerujemo, probuditi interes za daljnje istraživanje, obrazovanje i rad u marketingu.

 

 

Kako je nastao Marketalks?

 

Konferencija je nastala suradnjom studentica i studenata FET–a kako bi se budućim studentima i svim zainteresiranima predstavile teme vezane uz tehnološki i marketinški razvoj novog doba, potaknuo interes za studij i rad u marketingu te prezentirale mogućnosti na tržištu rada. Kako bi navedene teme bile jasno prezentirane, dovodimo zanimljive i stručne govornike s domaćim i inozemnim iskustvom rada u marketingu.

Cilj projekta je u nadolazećim godinama osigurati zanimljive, aktualne teme i veliku količinu ažurnih informacija vezanih uz marketing kako bi potaknuli što veću zanimaciju i ljubav prema marketingu.

 

 


O organizaciji

Zanima li vas tko sve stoji iza konferencije?

Riječ je o mladom timu studentica i studenata FET-a, smjera Marketinško upravljanje. Naš cilj je okupiti zaljubljenike marketinga na jedno mjesto.

Tim čine:

  • moderatorica Maja Lovrinović;
  • copywriteri Anamarija Radeljević , Ivana Šikljan, Armin Džudžić i Milica Božičković;
  • designeri Melani Brcković i Claudia Pribanić;
  • advertising and promotion manager Josipa Tomić;
  • community manager Luna Guštin-Predolac;
  • zoom master / video content creator and editor Iva Špehar.