DIGITALNI MARKETING - 24 SATA DIGITALNOG MARKETINGA:
Digitalni marketing - 24 sata digitalnog marketinga

O studiju

Program je zamišljen kao 24-satna radionica nakon koje će polaznici  ovladati osnovnim znanjima i vještinama koju su potrebne za razumijevanje te sudjelovanje u planiranju, organiziranju i kontroli dijela digitalnih marketinških aktivnosti.

Radionica se temelji na praktičnom radu, nakon kraćeg uvoda i obrade osnovnih pojmova digitalnog marketinga te pravilnog pristupa istima, polaznici će pokrenuti vlastitu Google Adwords kampanju i to za vlastito poduzeće. Isto tako, polaznici će samostalno izraditi i pokrenuti Facebook business kampanju te izraditi newsletter putem odgovarajućeg alata.

Radionica predstavlja izvrstan spoj znanosti i struke. Naime, uz nastavnike s Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ radionicu će voditi i stručnjaci koji provode digitalne marketinške aktivnosti u renomiranim poduzećima.

S druge strane, očekuje se da polaznici programa budu upravo vlasnici, direktori ili manageri marketinga u malim poduzećima i obrtima, ali i studenti koji se žele usavršavati u području digitalnog marketinga.

Cilj programa

Cilj programa je da polaznici usvoje osnovne pojmove digitalnog marketinga i elektroničkog poslovanja u okviru internetske ekonomije, da upoznaju aktivnosti digitalnog marketinga te da usvoji i praktično primijene aktivnosti vezane uz komunikaciju, oglašavanje i promociju putem alata Google AdWords, Facebook advertising te MailChimp.

Izvođači

Izvođači su uz nastavnike sa Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i dokazani stručnjaci iz prakse koji posjeduju specifična stručna znanja. 

  • Doc. dr. sc. Dražen Alerić, nastavnik na FET-u
  • Doc. dr. sc. Erik Ružić, nastavnik na FET-u
  • Bruno Glavan, ing. el., direktor marketinške agencije
  • Sara Maga, mag. oec., demand generation manager i team leader

Trajanje

Radionica traje 3 tjedna odnosno 8 dana po 3 školska sata, sveukupno 24 školska sata.Nastava se održava u poslijepodnevnim satima odnosno sukladno dogovoru sa polaznicima, u zgradi Fakulteta (Preradovićeva 1/1).

Uvjeti upisa

Cjeloživotni program može upisati osoba koja je završila najmanje:

  • srednju školu te 
  • poznaje osnove rada na računalu 

Selekcijski postupak se ne provodi.

Program će se izvoditi ukoliko se prijavi minimalno 10 kandidata.

Ne dodjeljuju se ECTS bodovi. 

Očekuje se otvaranje natječaja u rujnu 2018. godine

Sadržaj radionice i plan nastave

  • Uvod
  • Marketing na društvenim mrežama
  • Segmentacija
  • Izrada newslettera
  • Izrada Facebook business stranice
  • Oglašavanje na Facebooku
  • Organizacija online trgovine
  • Google AdWords kampanja
  • Zaključak

6 sati predavanja i 18  sati praktične nastave (izrada newslettera, FB stranice, AdWords…)

Važne napomene

Računala za polaznike su osigurana (polaznici mogu raditi i na vlastitim računalima)

Mjesto izvođenja: Informatički kabinet ili dvorana

Cijena

Cijena programa iznosi 2.000,00 kn plus iznos PDV-a, navedeni iznos obuhvaća i budžet za oglašavanje organizacije/projekta prema izboru pojedinog polaznika.

Literatura

Kontakt

Ukoliko trebate dodatne informacije o programu molimo Vas da nas kontaktirate putem elektroničke pošte ili telefona.