O studiju
Program je zamišljen kao 24-satna radionica nakon koje će polaznici ovladati osnovnim znanjima i vještinama koju su potrebne za razumijevanje te sudjelovanje u planiranju, organiziranju i kontroli dijela digitalnih marketinških aktivnosti.
Radionica se temelji na praktičnom radu, nakon kraćeg uvoda i obrade osnovnih pojmova digitalnog marketinga te pravilnog pristupa istima, polaznici će pokrenuti vlastitu Google Ads kampanju i to za vlastito poduzeće. Isto tako, polaznici će samostalno izraditi i pokrenuti Facebook business kampanju te izraditi newsletter putem odgovarajućeg alata.
Radionica predstavlja izvrstan spoj znanosti i struke. Naime, uz nastavnike s Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ radionicu će voditi i stručnjaci koji provode digitalne marketinške aktivnosti u renomiranim poduzećima.
S druge strane, očekuje se da polaznici programa budu upravo vlasnici, direktori ili manageri marketinga u malim poduzećima i obrtima, ali i studenti koji se žele usavršavati u području digitalnog marketinga.
Cilj programa
Cilj programa je da polaznici usvoje osnovne pojmove digitalnog marketinga i elektroničkog poslovanja u okviru internetske ekonomije, da upoznaju aktivnosti digitalnog marketinga te da usvoje i praktično primijene aktivnosti vezane uz komunikaciju, oglašavanje i promociju putem alata Google Ads, Facebook advertising i MailChimp.
Izvođači
Izvođači su uz nastavnike sa Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i dokazani stručnjaci iz prakse koji posjeduju specifična stručna znanja.
- Doc. dr. sc. Dražen Alerić, nastavnik na FET-u
- Doc. dr. sc. Erik Ružić, nastavnik na FET-u
- Bruno Glavan, vlasnik i direktor tvrtke Nivago d.o.o., nositelj Google Adwords certifikata
- Sara Maga, demand generation manager i team leader tvrtke Infobip.
Sadržaj radionice i plan nastave
- Uvod
- Marketing na društvenim mrežama
- Segmentacija
- Izrada newslettera
- Izrada Facebook business stranice
- Oglašavanje na Facebooku
- Organizacija online trgovine
- Google Ads kampanja
- Zaključak
6 sati predavanja i 18 sati praktične nastave (izrada newslettera, FB stranice, Google Ads…)
Trajanje
Nastava se održava u poslijepodnevnim satima i sukladno dogovoru s polaznicima, u zgradi Fakulteta ekonomije i turizma ''Dr. Mijo Mirković'' u Puli. Sveukupno će se održati 24 sata radionice, tri puta tjedno po 3 sata.
Uvjeti upisa
Cjeloživotni program može upisati osoba koja je završila najmanje:
- srednju školu te
- poznaje osnove rada na računalu
Selekcijski postupak se ne provodi.
Program će se izvoditi ukoliko se prijavi minimalno 10 kandidata.
Ne dodjeljuju se ECTS bodovi.
Važne napomene
Računala za polaznike su osigurana (polaznici mogu raditi i na vlastitim računalima)
Mjesto izvođenja: Fakultet ekonomije i turizma ''Dr. Mijo Mirković'', Preradovićeva 1/1, Informatički kabinet ili dvorana
Cijena
Cijena programa iznosi 2.000,00 kn plus iznos PDV-a, navedeni iznos obuhvaća i budžet za oglašavanje organizacije/projekta prema izboru pojedinog polaznika.
Literatura
- Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick: Digital Marketing https://www.amazon.com/Digital-Marketing-6th-Dave-Chaffey/dp/1292077611/ref=asap_bc?ie=UTF8
- Drago Ružić: E-marketing, Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009.
- Google AdWords blog: https://adwords.googleblog.com
- Facebook business: https://www.facebook.com/business/
- MailChimp: https://mailchimp.com
Kontakt
Za dodatne informacije o programu molimo vas da nas kontaktirate putem elektroničke pošte ili telefona.