Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Marketing u turizmu


OSNOVNI PODACI

Šifra:

23925

Nositelji:

prof. dr. sc. Danijela Križman Pavlović
izv. prof. dr. sc. Ariana Nefat

Izvođači:

prof. dr. sc. Danijela Križman Pavlović - Auditorne vježbe

Prijava ispita:


DETALJNE INFORMACIJE

1. KOMPONENTA

  • Predavanja 30
  • Auditorne vježbe 30

* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)

OPIS PREDMETA:

1. Marketing kao tržišno usmjerena poslovna koncepcija :Funkcije i područja marketinga
2. Obilježja turističkog tržišta
3. Primjena marketinga u turizmu
4. Marketinške informacije i istraživanje turističkog tržišta
5. Marketinški informacijski sustav u turizmu
6. Politika proizvoda u turizmu
7. Politika cijena u turizmu
8. Komuniciranje s turističkim tržištem
9. Politika prodaje i kanala distribucije
10. Planiranje marketinških aktivnosti u turizmu
11. Organizacija marketinga u turizmu
12. Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu
13. Marketing turističke destinacije
14. Marketing u turizmu u funkciji održivog razvoja
15. Zaključna razmatranja

LITERATURA:

  1. Senečić, Vukonić, "Marketing u turizmu", Školska knjiga, Zagreb 1999.;
  2. Weber, S. (2000). Marketing u turizmu. Zagreb: Školska knjiga.;
  3. Lumsdon, L. (1997). Tourism Marketing. London: ITB.;
  4. Middleton, V. T. (1995). Marketing in Travel and Tourism. Oxford: Butterworth- Heineman;


NASTAVA

5. SEMESTAR

Izborni predmeti - Izvanredni studij - Financije izvanredni sveučilišni
Izborni predmeti - Redovni studij - Financije redovni sveučilišni
Izborni predmeti - Izvanredni studij - Marketing izvanredni sveučilišni
Izborni predmeti - Redovni studij - Marketing redovni sveučilišni
Izborni predmeti - Izvanredni studij - Poslovna informatika izvanredni sveučilišni
Izborni predmeti - Redovni studij - Poslovna informatika redovni sveučilišni
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Turizam izvanredan sveučilišni
Obavezni predmet - Redovni studij - Turizam redovan sveučilišni


6. SEMESTAR

Izborni predmeti - Izvanredni studij - Financije izvanredni sveučilišni
Izborni predmeti - Redovni studij - Financije redovni sveučilišni
Izborni predmeti - Izvanredni studij - Marketing izvanredni sveučilišni
Izborni predmeti - Redovni studij - Marketing redovni sveučilišni
Izborni predmeti - Izvanredni studij - Poslovna informatika izvanredni sveučilišni
Izborni predmeti - Redovni studij - Poslovna informatika redovni sveučilišni


TERMINI KONZULTACIJA