Opcije pristupačnosti Pristupačnost
Šifra: 23737
ECTS: 6.0
Nositelji: prof. dr. sc. Danijela Križman Pavlović
Izvođači: doc. dr. sc. Iva Slivar - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Osposobiti studente za:
- razumijevanje specifičnosti primjene koncepcije marketinga u
turizmu, i
- upravljanje marketinškim aktivnostima u turističkim organizacijama,
hotelijerskim poduzedima i putničkim agencijama
Literatura:
  1. Križman Pavlović, D.; Marketing turističke destinacije. Pula/Zagreb; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Mikrorad d.o.o. (2008)
Preporučena literatura:
  1. Marušić, M., Prebežac, D.; Istraživanje turističkog tržišta.; Zagreb: Adeco. (2004)
  2. Senečić, J., Grgona, J.; Marketing menadžment u turizmu.; Zagreb: Mikrorad. (2006)
  3. Kotler, P., Bowen, J., Makens, J.; Marketing for Hospitality and Tourism.; Upper Saddle River: Prentice Hall International, cop. (2005)
5. semestar
Obavezni predmet - Redovni studij - Poslovna ekonomija - smjer Turizam
Obavezni predmet - Izvanredni studij - Poslovna ekonomija - smjer Turizam
Termini konzultacija: