Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Studenti Marketinga rješavali...

Fakultet ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ (FET) i Nastavni zavod za hitnu medicinu Istarske županije (NZHMIŽ) sklopili su Sporazum o suradnji. Tim povodom studenti 1. godine diplomskog studija Poslovne ekonomije – smjer Marketing proveli su istraživanje digitalne prisutnosti NZHM IŽ i predložili unaprjeđenje postojećeg stanja s naglaskom na privlačenje novih djelatnika (liječnika, medicinskih sestara i tehničara, vozača kola hitne pomoći). Pronađite više detalja u nastavku, uz fotogaleriju i video. 

Projektni zadatak se sastojao iz sljedećih elemenata:

  1. Analiza stanja digitalne prisutnosti NZHMIŽ (web stranica, Facebook profil, SWOT
  2. analiza),
  3. Prijedlozi za poboljšanje web stranice (struktura i navigacija, optimizacija sadržaja,
  4. nove funkcionalnosti, SEO optimizacija),
  5. Strategija za društvene mreže (Facebook, TikTok i LinkedIn),
  6. Plan za privlačenje novih djelatnika (mini kampanja za regrutaciju, isticanje prednosti
  7. rada u NZHMIŽ-u),
  8. Mjerenje uspješnosti (KPI - ključni pokazatelji uspješnosti, alati za praćenje).

Autorica ovog projektnog zadatka je Diana Kukić Dasko, spec. oec. - asistentica na kolegiju Marketing na društvenim mrežama. Studenti su projektni zadatak rješavali u timovima, u sklopu nastave iz kolegija Marketing neprofitnih organizacija, uz vođenje doc. dr. sc. Irene Šker.

Dana 4. lipnja 2025. studentski timovi su svoja rješenja predstavili peteročlanom povjerenstvu koje je djelovalo u sljedećem sastavu:

  1. Tatjana Čemerikić, dr. med. spec. – ravnateljica NZHMIŽ
  2. Nada Katić Pranjić, mag. oec. – viša stručna savjetnica za plan, nabavu i analizu NZHMIŽ
  3. prof. dr. sc. Dragan Benazić – FET Katedra za marketing
  4. prof. dr. sc. Danijela Križman – FET Katedra za marketing
  5. naslovna doc. dr. sc. Irena Šker – FET Katedra za marketing, vanjska suradnica.

Povjerenstvo je kod predstavljenih rješenja projektnog zadatka vrednovalo sljedeće elemente:

  • Kvaliteta analize
  • Kreativnost i relevantnost prijedloga
  • Izvedivost i praktičnost rješenja
  • Prezentacijske vještine
  • Timski rad i suradnja.

Nakon provedenog vrednovanja predstavljenih rješenja projektnog zadatka postignuti su sljedeći rezultati:

  1. mjesto: tim Hitna, koji je djelovao u sljedećem sastavu: Tihana Braus, Nina Komar i Suzana Škovraga
  2. mjesto: tim SOS, koji je djelovao u sljedećem sastavu: Lana Čelić-Glišić, Laura Šiptar i Sara Zuanović
  3. mjesto: tim Pomoć, koji je djelovao u sljedećem sastavu: Lara Juras i Zrinka Lucija Maraković.

Čestitamo studenticama na pokazanoj primjeni stečenog znanja i kreativnosti te postignutim rezultatima. Nastavnom zavodu za hitnu medicinu Istarske županije zahvaljujemo na suradnji i pruženoj prilici da naši studenti Marketinga rade na rješavanju poslovnog slučaja iz prakse i tako iskažu razinu stečenog znanje tijekom studija.

Veselimo se novim suradnjama!

U nastavku pogledajte fotografije snimljene prilikom prezentacije rješenja projektnog zadatka te snimljene izjave gđe. Tatjane Čemerikić – ravnateljice NZHMIŽ, i predstavnica pobjedničkog studenskog tima: Nine Komar i Suzane Škovraga.

 

 

Autorica teksta: prof. dr. sc. Danijela Križman
Autorica fotografija i video uradaka: Lara Juras, studentica

Popis obavijesti