Opcije pristupačnosti Pristupačnost

U sklopu konferencije 'NGO - izazovi 21. stoljeća' koju je organizirala Zaklada Istra – Fondazione Istria, naslovna docentica Irena Šker i asistentica Sara Maga, s Katedre za marketing FET-a, sudjelovale su u panelu na temu 'Novi trendovi u marketingu - bolje mogućnosti za udruge'. Pročitajte više detalja u nastavku.

Konferenciju 'NGO - izazovi 21. stoljeća'  organizirala je Zaklada Istra – Fondazione Istria s ciljem poticanja i rasprave ideja o tome kako organizacije civilnog društva u Istarskoj županiji mogu raditi učinkovitije i održivije. Uz bogat program i opuštenoj atmosferi, dr. sc. Irena Šker - naslovna docentica, i Sara Maga - asistentica, sudjelovale su u panelu na temu  'Novi trendovi u marketingu - bolje mogućnosti za udruge'. Uz njih, u panelu su sudjelovali kreativni direktor i suosnivač Studia Sonda - Sean Poropat, i specijalistica za content marketing iz obrta Digital Intentions, Pamela Rukavina.  

Tijekom panela, panelisti su raspravili brojne teme, s fokusom na nove trendove u marketingu te kako neprofitne organizacije mogu koristiti marketinške strategije i alate s ciljem povećanja vidljivosti, prikupljanja donacija i privlačenje volontera. Kao noviji trendovi panelisti su naglasili alate - jednostavne za korištenje, bazirane na umjetnoj inteligenciji, a koji pomažu pri planiranju i provođenju marketinških aktivnosti. Potom, sve je istaknutije djelovanje u digitalnom okruženju s naglaskom na kampanje koje se sve češće izrađuju prvenstveno za digitalne medije, kao i važnost sadržaja, posebice videa kako bi se učinkovitije prenijela poruka.

Brojna znanstvena istraživanja potvrdila su vezu između marketinških aktivnosti, posebice aktivnog komuniciranja na društvenim mrežama što nadalje kroz povećanje vidljivosti pomaže u privlačenju donatora i volontera. Raspravile su se i mogućnosti koje društvene mreže i sadržajni marketing pomaže neprofitnim organizacijama, uz naglasak na transparentnost u dijeljenju informacija. Iznijele su se i mogućnosti koje udruge mogu poduzeti u vidu marketinga, uz najčešće vrlo ograničene ljudske i financijske resurse.

Zaključeno jest kako su društvene mreže i web stranice ključan i strateški alat koje organizacijama omogućuju da jasno i transparentno komuniciraju svoju misiju i vrijednosti. No da bi organizacije uspješno i učinkovito provodile marketinške aktivnosti, one moraju razumjeti svoje ciljnu skupinu te definirati jasne i mjerljive ciljeve.

Više o konferenciji 'NGO - izazovi 21. stoljeća' pročitajte na sljedećoj poveznici:

 

Popis obavijesti