Opcije pristupačnosti Pristupačnost

U sklopu terenske nastave, studenti treće godine prijediplomskog i druge godine diplomskog studija pratili su radionicu na temu web trgovine. Radionicu je održao Domagoj Ostović, iskusni poduzetnik s preko 15 godina iskustva i vlasnik tvrtke Lloyds digital, jedne od vodećih agencija za eCommerce rješenja u Hrvatskoj. Pronađite više detalja u nastavku.

U sklopu terenske nastave, studenti Marketinga posjetili su Coworking centar Pula i pratili radionicu na temu "Od digitalizacije do profitabilnosti: Izgradnja uspješne web trgovine". Radionicu je vodio Domagoj Ostović iz vodeće i nagrađivane agencije za e-Commerce rješenja u Hrvatskoj, Lloyds digital.

U sklopu kolegija Digitalni marketing i Kanali distribucije, studenti su se tijekom ovog predavanja upoznali s konceptom web trgovine, potrebne infrastrukture za uspostavljanje takve trgovine, korisničkih zahtjeva i ostalih resursa potrebnih za implementaciju uspješne e-trgovine. Upoznali su se i s uspješnim primjerima e-trgovine te čuli i o čestim pogreškama koje se događaju u praksi te kako ih riješiti.

U konačnici, ovo predavanje studentima je omogućilo da teorijsku pozadinu digitalnog poslovanja i e-trgovine nadograde s praktične perspektive, te da uspješno usvoje, analiziraju i identificiraju sve potrebne resurse i uvjete za implementaciju uspješnog digitalnog poslovanja, odnosno e-trgovine.

Suradnja sa poslovnim sektorom kao razumijevanje teorije u praksi bitan je aspekt studija na našem Fakultetu. Studenti Marketinga redovito posjećuju poduzeća u Istri i šire te uče od stručnjaka iz prakse. I na diplomskom studiju studenti Marketinga u sklopu kolegija Marketing na društvenim mrežama imaju prilike surađivati sa stručnjakinjom iz agencije Lloyds digital, Dianom Kukić Dasko, i Miška Macolića Tomičića iz agencije Markething.

Zahvaljujemo se predavaču Domagoju Ostoviću i Coworking centru Pula na gostoprimstvu. 

Izvor fotografija: Istarska razvojna agencija IDA

Popis obavijesti