Opcije pristupačnosti Pristupačnost

U srijedu 16. listopada, studenti marketinga Fakulteta ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" posjetili su Hrvatsku gospodarsku komoru Županijsku komoru Pula u okviru terenske nastave čiji je cilj bio produbljivanje znanja o specifičnostima upravljanja marketingom u uslužnim
djelatnostima, kao i kritičku analizu trenutnog stanja u turizmu.

Nakon uvodnog predstavljanja HGK i sudionika iz Strukovne grupe putničkih agencija i pustolovnog turizma, raspravljalo se o aktualnim trendovima u industriji te se izvršila analiza turističkog tržišta. Fokus prezentacije bio je na tome kako osjetilni marketing može postati konkurentska prednost u kreiranju autentičnih turističkih ponuda. Sudionici su imali priliku čuti o rezultatima istraživanja koji ističu važnost aktiviranja svih pet osjetila u oblikovanju nezaboravnih turističkih doživljaja. Prezentirani su i konkretni primjeri uspješnih praksi koje pokazuju kako se ovaj koncept može primijeniti u uslužnim djelatnostima, poboljšavajući korisničko iskustvo. Rasprava je potaknula razmišljanje o strategijama koje mogu privući nove korisnike i zadržati postojeće, a sudionici su također kritički prosudili postojeće izazove u izvršenju marketinga u turizmu.

Ova terenska nastava pružila je studentima jedinstvenu priliku da se povežu s profesionalcima iz industrije, razmijene ideje te zajednički razmotre mogućnosti unapređenja turističkih ponuda kroz inovativne marketinške strategije.

Zahvaljujemo Hrvatskoj gospodarskoj komori Županijskoj komori Pula na gostoprimstvu i  podršci te studentima koji su aktivno sudjelovali u ovoj edukativnoj iskustvenoj aktivnosti.

Fotogaleriju s terenske nastave možete pogledati u nastavku:

Autorica teksta: dr. sc. Irena Šker, nasl. doc.

Popis obavijesti