INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
U srijedu 14. prosinca studenti diplomskog studija Marketinško upravljanje, u sklopu kolegija Upravljanje prodajom posjetili su pulsku prodavaonicu dm-a. Upravo je slogan dm-a, „Tu sam čovjek, tu kupujem“, koji se ne odnosi samo na kupce i poslovne partnere, već i posebno na njihove zaposlenike, bio glavni motivator uspostavljanja suradnje te obilaska dm poslovnice u cilju spoznaje zadovoljstva njihovih zaposlenika.
Studenti su kroz poludnevnu terensku nastavu imali prilike obići dm- drogerie markt poslovnicu, uvidjeti odjeljke u poslovnicama i specifičnosti rasporeda kategorija robe, nakon čega je uslijedio obilazak skladišnog prostora te edukativna prezentacija koja je obuhvatila poslovne rezultate, projekte, ulaganja i planove za iduće godine, loyality program, podršku zajednici kroz donacije, brigu o kupcima s naglaskom na održivost.
Područna menadžerica za Istru gđa. Anđelka Ramljak i poslovotkinja dm prodavaonice Buzet gđa. Vesna Šterpin studentima su detaljno pojasnile „život zaposlenika“ u kompaniji odnosno postupak od prijave i odabira prodavača, treninga i obuke, novčane i nenovčane motivacije do organiziranja prodaje. Priznanja koje su dm-u dodijeljena - već 15 godina za redom među top tri najbolja poslodavaca i 13 godina za redom najpoželjniji poslodavac, jesu rezultat konstantnog ulaganja u zaposlenike, te osim novčane motivacije (prosječna neto mjesečna plaća u prodavaonicama iznosi 11.191,24 kn), zaposlenicima pružaju različite pogodnosti od edukacija (188 dana), samostalnosti rada, dobrovoljnog volontiranja u zajednici, konzumiranje voća, individualnih mogućnosti razvoja do organizacije obiteljskog dana i Božićne večere… Stoga, studenti su spoznali odnose kompanije prema zaposlenicima odnosno vrijednosti koje zaposlenici daju kompaniji i time je čine dugoročno održivom na obostrano zadovoljstvo.
Osim prezentacije, studenti su kao potencijalni menadžeri u sali za sastanke, iznijeli svoja mišljenja i stavove vezane uz kompaniju, kao i prijedloge za poboljšanja i unapređenja prodaje. Nasmiješenim licima zaposlenika studenti su osjetili filozofiju dm-a i suživot s kompanijom kao zajedničke vrijednosti koje međusobno stvaraju, ali i prvenstvenu brigu za čovjeka i zdrav život jer kažu: „Djelujemo u interesu čovjeka i u skladu s čovjekovim potrebama. Jer smo uvjereni da tvrtka postoji za ljude, a ne ljudi za tvrtku“.
Zahvaljujemo se dm-u na edukativnom obilasku, prezentaciji, nesebičnom prenošenju znanja i iskustva te svim prisutnim studentima koji su interaktivnim pristupom sudjelovali u ovom obilasku.
Fotogaleriju s predavanja možete pogledati u nastavku:
Autorica teksta: Irena Šker, univ. spec. oec.