INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
U sklopu projekta Stručnom praksom do ranog razvoja karijere, sufinanciranim od strane Europske unije, studenti 2. i 3. godine Marketinškog upravljanja i Turizma posjetili su Studio Sondu, Valamar Riveru te obišli jamu Baredine.
Terenska nastava započela je posjetom kreativnom centru Studia Sonde (sonda.hr) koji se nalazi u Vižinadi. Centar je smješten uz vinograd, okružen je prirodom te pruža predivni pogled na istarski krajolik. Predstavnik Sonde gosp. Mladen Gvozden, Voditelj operacija, predstavio je agenciju te je studente upoznao sa brojnim kreativnim rješenjima rađenim za vodeće regionalne i svjetske brendove, poput Leda, Kraša, Radenske, Studene, Elan skija i drugih. Studentima je posebice zanimljivo bilo čuti kako izgleda proces izrade kreativne kampanje, od razumijevanja potreba klijenata, osmišljavanja kampanje i njenog provođenja, do izazova s kojima se susreću pri realizaciji. Studenti su se upoznali i sa projektom Kreativnog centra „Design by people“ i proizvodom Elan ženskih skija koje su uz Sondine stručnjake osmisle osobe iz lokalne zajednice. S posebnim oduševljenjem upoznali smo se i s kreativnim rješenjem Gradske knjižnice Poreč za koju je Sonda izradila kampanju 100% COVID FREE putovanja, čiji je cilj bio promovirati čitanje, a za koju je i agencija osvojila brojne prestižne nagrade. Imali smo prilike osobno i vidjeti impresivne Sondine nagrade – Kanskog lava (Cannes Lions), Ideja X, Effie i brojne druge, kao i ambalažu za Piquentum vina koja je uz Sondinu nagrađivanu kampanju otvorila ovom proizvođaču svjetska tržišta – distributere i restorane od New Yorka do Singapura. Raspravljalo se i o društveno odgovornoj kampanji Kraša za Domaćica kekse koja je osmišljena tako da dugoročno i s konkretnim akcijama potiče na osuvremenjivanje definicije pojma domaćice i ravnopravnijoj raspodjeli poslova u domaćinstvima.
Studenti i nastavno osoblje na krovu kreativnog centra Studia Sonde
Terenska nastava završila je posjetom upravnom centru Valamara Riviere (valamar.com) u Buićima, blizu Poreča. Studentima se obratio predsjednik Uprave dr. sc. Željko Kukurin, koji je studente upoznao sa počecima Valamara, ponudom te važnosti djelatnika i fokusa na kvalitetu što je i ovom poduzeću donijelo brojne prestižne nagrade. Studenti su potom čuli pregršt novih informacija iz prakse i svijeta prodaje i marketinga koje su im pomno predstavili stručnjaci Valamara:
Osim zajedničkog druženja, terenskom nastavom studenti su produbili svoja znanja te dobili uvid u realan poslovni svijet. Zahvaljujemo se svim poduzećima koja su ugostili naše studente i profesore te se radujemo i budućoj suradnji.
Studente su na terenskoj nastavi pratili profesori i asistentice sa Katedre za marketing, a ista je organizirana od strane navedene katedre.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Pogledajte fotogaleriju i video kojeg su izradile studentice 3. godine smjera Marketinško upravaljanje.