Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Održana prva studentska virtualna...

U organizaciji studenata diplomskog studija smjera Marketinško upravljanje FET-a,  u petak 5. ožujka 2021. godine, održana je prva virtualna konferencija Marketalks s temom „Novo vrijeme, novi marketing“, a koju je bilo moguće pratiti uživo putem Zooma te službenih YouTube i Facebook stranica FET-a.

Konferencija je bila posvećena budućnosti marketinga i medija, karijerama, osobnom brendingu te inovacijama u području marketinga. Bila je namijenjena poduzetnicima koji žele saznati kako povećati prodaju i učiniti poslovanje profitabilnijim, bivšim i sadašnjim studentima koji su u potrazi za novim znanjem u svijetu marketinga te učenicima koji žele doznati je li karijera u marketingu njihova budućnost, ali i svim ljubiteljima marketinga.

Kroz petosatni program izloženo je 8 aktualnih tema iz svijeta marketinga. Ugostili smo 9 stručnjaka s iskustvom rada na domaćem i međunarodnom tržištu, i to:
g. Miroslava Vargu (Escape), g. Iliju Brajkovića (Kontra), g. Jan de Jonga (Digital Nomad Association Croatia), g. Dubravka Blaće (Infobip), gđu. Goranu Sandrić (Coca – Cola Hellenic Bottling Company), g. Kristijana Gregorića (Valicon), gđu. Tatjanu Kaštelan (HRT Radio Pula), g. Sašu Tenodija (podcast „Surove strasti“) i g. Miška Macolića Tomičića (Markething) koji su izložili  kvalitetan i edukativan sadržaj.

Konferenciju je otvorio g. Miroslav Varga predavanjem na temu „Budućnost marketinga i Martech", te je pojasnio koliko je bitna analiza podataka, njihovo rudarenje te pružio podosta korisnih informacija vezanih uz tehnološke alate.


„Binu“ je potom preuzeo g. Ilija Brajković s temom „Kako povećati prodaju uz dobar sadržaj“.  Gospodin Brajkoivć je prikazao je koliko je zapravo sadržaj (engl. content) u današnjici značajan, koje su bitne stavke pri izradi sadržaja te ukazao na što bi svaki marketer trebao obratiti pozornost.


Zatim je g. Jan de Jong  s izlaganjem na engleskom jeziku predstavio temu „Croatia #1 country for digital nomads“. Opisao je svoj poslovni put i karijeru u Hrvatskoj te kako se razvijala od njegovog prvog dolaska u Republiku Hrvatsku 2006. godine. Podijelio je korisne savjete vezane uz poslovanje i razvijanje novih poslovnih prilika u Hrvatskoj te predstavio inicijativu viza za „digitalne nomade“ i ostvarenje iste. Potaknuo je slušatelje na nove i kreativne načine razmišljanja te na uživanje i korištenje domaćih proizvoda i usluga.

 

Program konferencije se potom virtualno iz Splita, vratio bliže nama odnosno u Vodnjan, gdje se iz tvrtke Infobip predstavio g. Dubravko Blaće s temom „Karijera u marketingu“. G. Blaće je predstavio od kojih se sve marketinških odjela tvrtka Infobip sastoji te pojasnio značaj svakog. Također, studentima i slušateljima je ukazao kako je važno prepoznati vlastite snage i slabosti te kontinuirano učiti i istraživati interese.
 

Potom je nastupila gđa. Gorana Sandrić s temom „Osobni branding“ prenoseći znanje o vrijednosti osobnog brandinga te ističući sve prednosti društvene mreže LinkedIn-a. Naznačila je kako se istaknuti u moru stručnih pojedinaca i kreirati nove poslovne prilike.

 
G. Kristijan Gregorić se predstavio s temom „Inovacije u marketingu“. Istaknuo je kako marketinške inovacije za organizaciju povećavaju izgled za uspjeh i diferencijaciju na tržištu, ali i osobni razvitak te je naglasio i važnost tima. Na kraju je poručio da se, uz sve izazove s kojima se susrećemo u poslovnom svijetu, ipak odlučimo odvažiti. Njegova mantra glasi: "Uspjeh se postiže kada obični ljudi rade izuzetne stvari".

 

Slijedio je okrugli stol gdje su se spojila dva medija komuniciranja: radio kojeg je „branila“ gđa. Tatjana Kaštelan te podcast kojeg je „branio“ g. Saša Tenodi. Tema je bila „Budućnost medija“, a raspravljalo se o tome koliko su zapravo radio i podcast različiti odnosno slični te koliko su zapravo bitni svaki za sebe. Kako je naveo g. Saša: „Podcast nas uči, a radio informira“, a gđa. Tatjana se nadovezala kako „radio ustvari nadograđuje internet, nadograđuje streaming“ te je naglasila da „naše emisije mogu se, naravno, naći i na podcastima“.
 

Za kraj konferencije, predstavio se g. Miško Macolić Tomičić s temom „Praksa – početak karijere u marketingu“. Podijelio je vlastito iskustvo, te govorio o razvitku svog poslovnog puta od inozemne studentske prakse do povratka u Hrvatsku i osnivanja digitalne marketinške agencije Markething. Slušateljima i studentima je ukazao kolika je važnost odrađivanja studentske prakse te koliko mogućnosti pruža ako se kvalitetno iskoristi. 

Snimku kompletnog programa konferencije moguće je pogledati na YouTube (https://tinyurl.com/v3camjw3) i Facebook stranicama FET – a (https://www.facebook.com/fet.unipu.hr).

Organizacijski dio konferencije činio je tim od 10 studenata koji su bili vođeni mentorom izv. prof. dr. sc. Erikom Ružićem te asistenticom Sarom Magom. Ulogu moderatorice odradila je Maja Lovrinović, copywriteri su Milica Božičković, Armin Džudžić, Anamarija Radeljević i Ivana Šikljan, designeri Melani Brcković i Claudia Pribanić, advertising and promotion manager Josipa Tomić, community manager Luna Guštin-Predolac (koja je također moderirala dio konferencije) te zoom master/video content creator and editor Iva Špehar.

Svoje iskustvo rada na organizaciji podijelila je s nama studentica Melani Brcković koja je imala ulogu designera:

„Kroz organizaciju konferencije unaprijedila sam svoje vještine koje će mi uvelike pomoći u mojem daljnjem radu. Od same podijele zadataka, biranja u kojem području pronalazimo sami sebe,  bio je izazov pošto sam se prvi put našla u organiziranju nečeg ovoliko važnog. Nisam bila sigurna u kojem području organizacije želim raditi, ali nakon uloženog truda, učenja i pomoći kolega usavršila sam dizajnerske sposobnosti prema čemu sam naposljetku otkrila svoju zainteresiranost za to područje. Ključan mi je bio povezan i složan tim koji se međusobno nadopunjavao u svakom aspektu zadataka što je bilo iznad mojih očekivanja. Smatram da nismo mogli primiti bolju nagradu od pozitivnih kritika i pohvala nakon završetka konferencije.“

Cilj ovog studentskog projekta je u nadolazećim godinama osigurati zanimljive, aktualne teme i veliku količinu ažurnih informacija vezanih uz marketing kako bi potaknuli što veći interes i ljubav prema svijetu marketinga.
 

Ovom konferencijom studenti su uspješno odradili studentsku praksu te stekli jedno potpuno novo iskustvo rada u timu koji je komunicirao isključivo virtualno. Studenti su uspješno primijenili sve dosad stečeno znanje te usavršili vještine potrebne za organizaciju i provedbu virtualnog događaja, promociju, stvaranje tekstualnog sadržaja i izradu ostalih potrebnih web sadržaja, a sve prilagođeno cjelokupno nastaloj situaciji s COVID – 19 pandemijom i potpunim prelaskom na virtualno učenje i praćenje nastave.

U nastavku pogledajte galeriju fotografija:

Popis obavijesti