Opcije pristupačnosti Pristupačnost

U sklopu nedavno realizirane suradnje između FET-a i poduzeća Premium Direct d.o.o., studenti su tijekom veljače uložili svoje vrijeme u studentsku praksu kako bi stekli praktična znanja i vještine iz područja digitalnog marketinga.

Studenti 1. i 2. godine diplomskog studija smjera Marketinško upravljanje dobili su priliku obaviti stručnu praksu u poduzeću Premium Direct iz djelatnosti osiguranja u trajanju od 80 sati unutar kojih je obuhvaćeno planiranje i provedba aktivnosti digitalnog marketinga. Budući da je cilj Premium Directa podizanje svijesti na tržištu o svojim uslugama s naglaskom na digitalne kanale i mlađe generacije te generiranje novih potencijalnih klijenata, poduzeće se odlučilo na suradnju s Fakultetom. Suradnja je realizirana u vidu stručne prakse u sklopu koje pet studenata marketinga, pod stručnim vodstvom asistentice Sare Maga, provode digitalne marketinške kampanje koje će pridonijeti ostvarenju ciljeva poduzeća.

Nakon upoznavanja poduzeća, njihove djelatnosti, usluga, klijenata i ciljeva projekta, studenti su izradili plan digitalnog oglašavanja što je uključivalo definiranje ciljne skupine, odabir kanala za oglašavanje i raspored budžeta. Potom su studenti izradili oglase za promotivne aktivnosti na kanalima Facebook, Instagram i Google. Početak kampanji krenuo je s Facebookom, pri čemu su sve kampanje studenti samostalno izradili u Facebook Ads manageru putem kojeg su plasirali oglase odgovarajućim ciljnim skupinama na Facebooku i Instagramu. Uslijedila je izrada kampanji u Google Ads sučelju, pri čemu je svaki student dobio svoj zaseban oglašivački račun s budžetom od 500 HRK.

Studenti su dio budžeta usmjerili u kampanje na Google pretraživačkoj mreži (oglasi na tražilici), prikazivačkoj mreži (oglasi na web stranicama, npr. portali) te video mreži (oglasi na YouTube-u). Pored toga, usmjerili su se na analizu korisničkog iskustva na web stranicama poduzeća, pa u te svrhe implementirali i Hotjar (softver za toplinske mape). Ovaj će alat omogućiti studentima analiziranje ponašanja korisnika na web stranicama poduzeća i da temeljem toga sugeriraju eventualne dodatne izmjene koje će dovesti do još boljeg korisničkog iskustva.

Za bolje razumijevanje učinkovitosti postavljenih marketinških kampanji studentima je na raspolaganju i web analitika putem koje prate ostvaruju li kampanje postavljene ciljeve. Sve navedene aktivnosti pomno su popraćene od strane asistentice Maga koja je zadužena da studente uputi u osnove digitalnog marketinga, rada u spomenutim alatima te postavkama i praćenju uspješnosti kampanji. Također, poduzeće je svojom raspoloživošću i savjetima omogućilo bolje usmjeravanje aktivnosti ka postavljenim ciljevima.

Direktor Premium Directa g. Eduard Božac o suradnji kaže: „Smatram kako je danas mladim ljudima izuzetno teško dobiti priliku na tržištu rada. Suradnja s FET-om činila nam se idealnom jer ćemo i mi na taj način imati priliku upoznati veći broj studenata koji će tijekom prakse upoznati našu djelatnost i važnost financijske pismenosti u društvu. Studenti će kroz ovaj projekt svakako dobiti priliku za zaposlenje u struci ukoliko zadovolje potrebne kriterije i pokažu interes za rad u osiguravateljskoj branši.“

Studenti su iznimno zadovoljni iskustvom prakse što potvrđuju i njihovi dojmovi:

Dora Porubić

Sretna sam što sam dobila priliku sudjelovati u praksi jer smatram da je to važno za studente. Na taj način možemo steći prvo profesionalno radno iskustvo kao i novo životno iskustvo, možemo pokazati svoje vještine, a usput otkriti i neke nove za koje možda nismo znali da ih posjedujemo. Vidimo kako to što studiramo funkcionira u stvarnosti i tako saznajemo je li to uistinu naš poziv i posao kojim se želimo baviti u budućnosti. Jako je važno ulagati u svoj razvoj već za vrijeme studija, zato sam jako zahvalna na znanju i iskustvu koje sam stekla u ovih mjesec dana.

Armin  Džudžić

Zahvale profesorici Maga na znanju i Premium Directu na pruženoj prilici u stjecanju iskustva na području digitalnog marketinga te djelatnosti osiguranja. Iskustvo stečeno kroz praksu za svakog je studenta zasigurno najbolji ulog u njegovu buduću poslovnu karijeru.

Nina Taletović

Obavljanje stručne prakse u poduzeću Premium Direct korisno je i zanimljivo iskustvo. Upoznala sam nove alate oglašavanja koje mogu primijeniti i nakon prakse, a kreiranje oglasa i izrada kampanji predstavljalo je još jednu stepenicu u cjelokupnom procesu savladavanja aktivnosti digitalnog marketinga.

Studenti tijekom ove prakse imaju iznimnu priliku upoznati se s djelatnošću osiguranja, poslovnim svijetom te vodećim marketinškim alatima. Ovim iskustvom studenti će steći konkretna i praktična znanja iz svijeta digitalnog marketinga koja će im uvelike pomoći na tržištu rada te izgradnji buduće karijere. Zanimanja i aktivnosti digitalnog marketinga iznimno su tražena, posebice u razdoblju tijekom i nakon epidemije kada su brojna poduzeća osvijestila važnost digitalne prisutnosti.

Zahvaljujući ovoj te mnogim drugim dosadašnjim ostvarenim suradnjama FET-a i gospodarstvenika studenti imaju priliku usavršiti stečena teorijska znanja u praksi te surađivati s brojnim stručnjacima radi što kvalitetnije pripreme za tržište rada.

O Premium Directu:
Premium Direct d.o.o. osnovan je 2013. godine kao nezavisna agencija za pružanje osigurateljnih usluga koja je okupila proaktivni tim stručnjaka s višegodišnjim iskustvom, te se kroz godine poslovanja specijalizirala prema fizičkim i pravnim osobama. Saznajte više o poduzeću na službenim web stranicama.

 

 

 

Popis obavijesti