Opcije pristupačnosti Pristupačnost
Predstavnice tehnološkog diva Infobip...

U našoj su virtualnoj učionici 25. svibnja gostovale predstavnice Infobipa Marijana Tunuković, inače alumna FET-a, i Martina Osmanović, koje su za studente 1. godine diplomskog studija smjera Marketinško upravljanje održale predavanje u sklopu kolegija Upravljanje odnosima s korisnicima – CRM. Studentima su dodatno pojasnile CRM i važnost istog za marketing odjel ovog globalnog poduzeća, te su ih upoznale s aktivnostima iz područja svoje ekspertize – marketing automatizacije. Od iznimne važnosti bili su i njihovi korisni savjeti za sve one studente koji će svoje buduće karijere ostvariti upravo u području digitalnog marketinga.

Student Armin o gostujućem predavanju kaže nam: „Studentima su prikazani odlični primjeri rada u Salesforce CRM okruženju, kao i oni iz područja planiranja, provedbe i analize e-mail kampanji te na što sve treba obratiti pozornost za provođenje istih. Uz sve to, ne treba zaboraviti napomenuti motivacijske smjernice dobivene od gošći, a u vidu kontinuiranog učenja.“

Tako su naši studenti dobili praktičan uvid u CRM strategiju i sustav (Customer Relationship Management - upravljanje odnosima s klijentima) a što je od iznimne važnosti za poduzeće poput Infobipa koje danas ima više od 2.000 zaposlenika i brojne klijente diljem svijeta: Uber, Unilever, Burger King, Raiffeisen banku i mnoge druge. Marijana i Martina predočile su nam kako CRM sustav pomaže pri segmentaciji klijenata za marketinške kampanje te analizi učinkovitosti istih. Predstavljen je i sustav marketing automatizacije koji je osnova za njihov rad i provođenje e-mail kampanji.

Za kraj su gošće podijelile korisne savjete koji će studentima dodatno pomoći u pripremi za tržište rada. Pritom su naglasile važnost kontinuiranog učenja te studentima sugerirale stjecanje međunarodno priznatih certifikata (u potpunosti besplatnih) u području digitalnog marketinga, poput onih od Hubspota i Salesforce Trailheda. Bitno je i kreirati svoj profesionalni LinkedIn profil te se uključiti u relevantne i specijalizirane grupe iz područja interesa kako bi se ostvarila povezanost sa stručnjacima iz prakse. Zanimljivo je bilo i čuti i koliko je bitno (i nimalo strašno) pogriješiti jer – sve nas pogreške čine iskusnijima.

Pogledajte fotografije iz virtualne učionice:

 

Popis obavijesti