Opcije pristupačnosti Pristupačnost
Predstavnici marketinške agencije...

Dana 29.4. u virtualnoj učionici gostovali su predstavnici Consonne, Martina Dodić i Luka Šipetić, koji su studentima 1. godine diplomskog studija, smjera Marketinško upravljanje, predstavili Sadržajni  marketing na primjerima iz prakse. Consonna d.o.o. je mlada i ambiciozna tvrtka koja djeluje u području međunarodnog tehnološkog marketinga i savjetovanja, a tijekom predavanja studentima su prezentirali ciljeve i najbolje prakse sadržajnog marketinga, te predočili što sve uključuje posao osobe specijalizirane za ovaj vid marketinga.

Kroz zanimljivu i jednostavnu prezentaciju gostujući predavači prikazali su nam na koji način se stvara dobar marketinški sadržaj. Podijelili su korisne primjere i time pojasnili što je sve bitno prilikom stvaranja sadržaja – važno je obratiti pažnju na detalje, stvoriti plan, uspostaviti kvalitetnu komunikaciju, poštovati rokove, biti fleksibilan ali i biti direktan i koncizan.“ – kaže nam studentica Milica o gostujućem predavanju.

Studenti su se upoznali sa samim pojmom sadržajnog marketinga, te raznim tehnikama kojima se on provodi poput blogova, studija slučajeva, e-knjiga, infografika i mnogih drugih, kao i samim procesom provođenja ovog vida marketinga. Kroz brojne primjere iz prakse ujedno i klijenata agencije – od neprofitne udruge za prava pacijenta, do ICT i turističkog sektora – naučili smo da se cilj sadržajnog marketinga ne ogleda samo u prodaji proizvoda i usluga, već da je isti iznimno bitan kako bi poduzeća artikulirala vrijednost svojih proizvoda ili usluga, pozicionirala se kao ekspert u određenom segmentu, te njegovala odnose sa svojim sadašnjim i budućim korisnicima. Predavanje je također pomoglo pojasniti zašto poduzeća angažiraju marketinške agencije za provođenje ovakvih aktivnosti, te je dodatno pojasnilo od čega se sve sastoji posao osobe specijalizirane za sadržajni marketing. Ključ uspjeha jest pospješiti proces razumijevanja potreba korisnika, a sam posao uključuje puno čitanja i izučavanja materijala klijenata, te potom deriviranje tog sadržaja u formu koja je autentična, razumljiva i strukturirana prema najboljim standardima. Zbog kompleksnosti posla i vremena koji isti iziskuje, brojna poduzeća okreću se upravo agencijama. Iako se radi o uredskoj vrsti posla, stručnjaci za sadržajni marketing, posebice u Consonni koja je orijentirana na međunarodno tržište, dosta vremena provode na terenu obavljajući sastanke sa klijentima, a kako bi ih čim bolje i uspješnije razumjeli njihove potrebe i ciljeve, te u konačnici isporučili kvalitetnu uslugu.

Martina Dodić, osnivačica Consonne kaže nam: „Oslanjamo se na mišljenje i inpute klijenta – oni nas vode, oni kažu što im je potrebno, što žele postići, a naš posao je da to postignemo. Kontinuirano se educiramo, što smo bolji u produkciji, više posla imamo. Čitanje je ključno – ljudi u našem poslu jako puno čitaju, razne vrste sadržaja, dok je pisanje vještina koja se stječe kroz višegodišnju praksu.“ 

Luka, voditelj kampanji u Consonni kaže nam: „Bitno je biti fleksibilan i znati se prilagodit potrebama klijenta. Da bi output za klijenta bio kvalitetan, sadržaj mora biti autentičan, iskren, jak i prilagođen klijentu i njegovim korisnicima.“  

Pogledajte fotogaleriju iz virtualne učionice.

Popis obavijesti