Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Studenti diplomskog studija Marketinško upravljanje pri FET-u, sudjelovali su u terenskoj nastavi održanoj 11. prosinca 2019. u Zagrebu. U ovo predblagdansko vrijeme i pregršt povezanih aktivnosti i događaja posebno se ističe zagrebački Advent kojeg su posjetili studenti kako bi dodatno promotrili promociju proizvoda i usluga kao i iskustveni marketing te time obogatiti stečena teorijska znanja. 

 

Terenska nastava započela je posjetom muzeju iluzija u kojem su studenti imali prilike proučiti brojne eksponate i instalacije poput holograma i optičkih iluzija:

Nakon muzeja uslijedio je posjet tunelu Grič koji je u ovo blagdansko doba oživio zahvaljajući mnoštvu dekoracija i brojnim posjetima. Potom se posjetio Advent, a s ciljem da isti studenti analiziraju s marketinške strane u vidu promocije i distribucije proizvoda i usluga. Tu se mogao iskusiti blagdanski duh, ali i ono bitnije, promotriti razni vidovi sponzorstva, kreativnih ideja interakcije s korisnicima te promocije i distribucije raznih proizvoda i usluga.

Pogledajte galeriju fotografija s posjeta Zagrebu.

 

Popis obavijesti