NOVOSTI FET:

Na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ predstavljen je ATLAS Living Lab – Marketinški laboratorij, ujedno jedan od rezultata uspješno provedenog projekta ATLAS, u sklopu kojeg je obavljeno inicijalno opremanje Laboratorija i pribavljen moderan istraživački alat - Eye Tracking device, uređaj za detektiranje i praćenje usmjerenosti pogleda, koji je na projektu imao važnu ulogu pri istraživanju i određivanju lokacija za valorizaciju putem projektnih aktivnosti, a koji inače ima velik značaj u okviru neuromarketinga.

Glas Istre donosi vijest o marketinškom laboratoriju:

Suvremeni marketing nezamisliv je bez ovakvih alata. Neuromarketing je nova marketinška disciplina kojoj je cilj utvrditi nesvjesne reakcije potrošača, one koje se ne mogu svjesno kontrolirati budući da znamo da ljudi mogu jedno kazati, a drugačije se ponašati. Raznim suvremenim tehnikama i alatima dolazi se do stvarnog ponašanja potrošača, da se pokuša otkriti što stvarno žele. Širok je spektar primjene u marketinškim aktivnostima. Studenti će ovu opremu koristiti na vježbama iz marketinških kolegija, za provjeru i primjenu stečenih teorijskih znanja, prilikom pisanja završnih i diplomskih radova. Mogu ga koristiti i poduzetnici za istraživanje tržišta u turizmu, trgovini, proizvodnji, pojasnio je izv. prof. dr. sc. Dragan Benazić, voditelj katedre za marketing na FET-u.

Projekt ATLAS - Adriatic Cultural Tourism Laboratories okupio je osam partnera iz Italije i Hrvatske. Od projektnog budžeta koji je iznosio 960 tisuća eura, FET-u je pripalo 112 tisuća od čega je u spomenutu opremu uloženo 6.050 eura. Ostalo je otišlo na niz drugih aktivnosti iza kojih su ostali i trajni rezultati.

FET dobio Marketinški laboratorij u sklopu ATLAS projekta

Trajna vrijednost je i izrada Ližnjanske avanture - doživljajna turistička tura koja povezuje pet nedovoljno poznatih prirodnih i kulturnih lokaliteta te općine, naglasila je voditeljica projekta Atlas profesorica Tamara Floričić, docentica na katedri za turizam Fakulteta ekonomije i turizma.

Jedan od glavnih rezultata projekta Atlas ipak je suvremeno opremljeni marketinški laboratorij koji će studenti FET-a koristiti u okviru kolegija istraživanja tržišta. Oprema uključuje i uređaj za praćenje zjenice oka, rekao je pojašnjava profesor Dragan Benazić, voditelj katedre za marketing.

Ispitanici, pokazala su istraživanja, u klasičnim upitnicima nisu posve iskreni u odgovorima. Stoga je uređaj praćenja zjenice oka važan alat u tzv. neuromarketingu - novoj disciplini kojom se nastoje utvrditi stvarne reakcije ispitanika na neki proizvod.

Poslušajte reportažu Radio Pule:

Što se budućih projekata tiče, u tijeku je i projektna prijava vezana za uspostavu regionalnog centra kompetentnosti u strukovnom obrazovanju u sektoru turizma i ugostiteljstva KLIK Pula - Centar za Kompetentno cjeLoživotno razvijanje Inovativnih znanja i vještina u seKtoru ugostiteljstva i turizma. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli predviđen je kao jedan od 12 projektnih partnera koji bi pružao podršku putem dodatnih aktivnosti za povećanje kvalitete nastave i prepoznatljivosti KLIK-a u sektoru turizma i ugostiteljstva, te promocije strukovnog obrazovanja, poticanja inovacija i poduzetništva.

Popis obavijesti