NOVOSTI FET:

U sklopu kolegija Menadžment tržišnih komunikacija, studenti treće godine posjetili su redakciju Glasa Istre. U najsuvremenije opremljenoj "open space" redakciji na novoj adresi dočekali su ih predstavnici tiska.

Nakon uvodnih riječi, glavni urednik Robert Frank je budućim marketingašima predstavio list i nedavne kadrovske promjene. Tea Tidić koja je zadužena za online izdanje, pojasnila je kako i na kojim platformama se vijesti objavljuju, dok je zamjenik glavnog urednika Ivor Balen ispričao ukratko kako izgleda jedan njihov radni dan.

Kao komercijalni list u privatnom vlasništvu, Glas Istre ostvaruje profit prodajom oglasnog prostora. Na sva pitanja o tržišnom komuniciraju novine odgovorila je Ivana Zečević, voditeljica marketinga.

Da su studenti upoznati s medijskom situacijom u Istri postalo je vrlo brzo jasno. Vrlo su se brzo opustili, a njihova pitanja su naznačila dinamičnu raspravu koja je trajala duže od predviđenog. O političkom utjecaju, cenzuri i eventualnim pritiscima izvan medija, novinarskim pravima i odgovornostima, ali i mnogim drugim temama vezanim za medijsku djelatnost u Istri (i šire) urednici lista su govorili vrlo otvoreno, odgovarali na sva pitanja i argumentirali pojedine odluke. Na samom kraju boravka određeni studenti su izrazili zanimanje za praksu i honorarni rad što je dalo naslutiti mogući nastavak suradnje između dvije ustanove.

Ovom stručnom posjetom zaokružen je ciklus predstavljanja "offline" tradicionalnih medija, ali i način na koji su konvergirali. Studenti su se imali prilike upoznati s radom komercijalne lokalne tv kuće TvNova, javnog servisa Hrvatske Radio Televizije gdje su im predstavljeni radio i televizijski program kao dva zasebna medija, te Glasa Istre, tiskanog medija koji čitateljstvu donosi najveću količinu informative lokalnog karaktera na dnevnoj bazi. Vrijednost tih posjeta ogleda se u više područja. Uvid u interni izgled i strukturu medija i mogućnost sudjelovanja u kreiranju i emitiranju programa. Upoznavanje s novinarima, urednicima, djelatnicima u marketingu ostavlja naročit utisak. Oni na licu mjesta, u svojem radnom okruženju, mladim (možda) budućim kolegama otkrivaju tajne zanata bez zadrške govoreći o prednostima, ali i svim nedostacima koje svako pojedino radno mjesto nosi. Zaključno se može reći kako su studenti bogatiji za novo iskustvo, ali i poznanstva koja im u budućnosti mogu pomoći u stjecanju novih vještina i saznanja.  

Popis obavijesti