NOVOSTI FET:

Osim boravka u predavaonicama, studenti FET-a vrlo često spajaju teoriju i praksu kroz stručne posjete raznim gospodarskim subjektima. Tako su ovog puta u sklopu kolegija Menadžment tržišnih komunikacija posjetili HRT centar Pula. Televizijski i radijski studio, sada u zajedničkim, najsuvremenije opremljenim prostorijama, pravi su primjer modernog medija. Uz riječi dobrodošlice glavnog urednika Brune Krajcara, kroz sastavne dijelove postaje ih je provela Tatjana Kaštelan, urednica na HRT Radio Puli. 

Prva stanica je bio ured marketinga gdje su studentima predstavljeni načini tržišnog komuniciranja i oglašavanja. Kako je riječ o javnom medijskom servisu, osim pristojbe i zakonskih regulativa, povela se rasprava o razlikama u načinu emitiranja programa između komercijalnog i javnog medija. Nakon obilaska samih studijskih i režijskih prostorija, redakcija i ostalih pomoćnih prostorija, budući marketinški stručnjaci su imali prilike porazgovarati s najistaknutijim novinarima, reporterima, snimateljima, ali i tehničarima, urednicima i voditeljima pojedinih emisija. 

Kako se posjet odvijao u jutarnjem terminu, studenti su imali prilike ući u studio i režiju za vrijeme prijenosa uživo i neposredno osjetiti ono što inače "konzumiraju" slušajući radio ili gledajući televiziju.  A kako bi i sami doživjeli iskustvo sudjelovanja u kreiranju programa, Kaštelan je studente Eriku Filipić, Luku Stranića i Lunu Guštin-Predolac ugostila u svojoj emisiji "Razvojni kod". O FET-u, gospodarstvu i novim idejama poslušajte u emisiji od srijede 8. svibnja:

Pogledajte galeriju fotografija s terenske nastave.

Popis obavijesti