NOVOSTI FET:

U okviru terenske nastave, studenti treće godine smjera Marketinško upravljanje posjetili su luksuzne objekte Arena Hospitality Group, vodećeg hotelskog poduzeća na domaćem i međunarodnom tržištu, u svrhu provedbe projekta koji im je dodijeljen u sklopu kolegija Marketinški praktikum. Studenti su tako bili u prilici obići i detaljnije upoznati interijer i eksterijer hotela Park Plaza Belvedere u Medulinu i glamping resorta Arena One 99 Glamping u Pomeru te saznati brojne informacije o poduzeću i poslovanju kroz razgovore sa zaposlenicima na rukovodećim pozicijama. 

Prvi posjećen objekt bio je hotel Park Plaza Belvedere, u koji nismo ušli na glavni ulaz kao gosti već na stražnji ulaz - tzv. back of the house, kao glavni dio operativnog poslovanja, na koji ulaze zaposlenici te sva roba i materijal nužan za operativno upravljanje i funkcioniranje hotela. Uslijedile su konferencijske dvorane i sale za sastanke, impresivan wellness i spa dio s olimpijskim bazenom dužine 25 m2, te vanjska terasa i bazen uz pregršt zelenila i cvijeća. Pogledali smo i sobe, kako bismo doživjeli pravi ugođaj kao i gosti, zatim obišli restoran sa 600 sjedećih mjesta i recepciju, a potom udobno smjestili u jednu od sala za sastanke.

Ondje smo razgovarali s g. Milanom Vladisavljevićem, koji je održao inspirativno izlaganje o povijesti i poslovanju AHG-a, o svojim počecima te bogatoj karijeri u turizmu i AHG-u, s osvrtom na samu budućnost turizma u Hrvatskoj, na izazove s kojima se ovaj dinamičan sektor suočava, ali i na velik potencijal koji nudi. Saznali smo više i o investicijama u poslovanje, o zapošljavanju i osoblju AHG-a, radu s ljudima, politici cijena te brojnim drugim segmentima koji su nas intrigirali.

Uslijedio je posjet luksuznom, ujedno prvom glamping kampu u Hrvatskoj - Glamping kampuOne 99 u Pomeru. Kamp nudi 199 šatora (odatle i ime One 99) s luksuznim hotelskim sobama s četiri plus zvjezdice, a orijentiran je na eko kampiranje. Uz dominantnu prirodu, gostima se nudi prijevoz električnim automobilima, zatim bicikli, barovi, razne sportske aktivnosti, ali i ugodan vanjski spa i wellness dio s ponudom joge, masaža, saune, jacuzzija. Doznali smo informacije o nastanku ovakvog kampa i tipu gosta koji tu boravi, o cijenama, kanalima prodaje, operativnim aktivnostima i organizaciji.

Luka, jedan od studenata, ističe: „Terenska nastava organizirana u sklopu kolegija mi se zaista svidjela. Imali smo priliku razgovarati s osobama koje su na visokim pozicijama u organizaciji i bave se našim budućim zanimanjima. Dobili smo iskustva iz prve ruke što nas je i potaknulo da razmislimo što bismo u bliskoj budućnosti željeli raditi. Za ovakav oblik nastave ostaju mi samo pozitivni utisci, te kao student smatram kako bismo trebali imati i u većoj mjeri takve aktivnosti.“

Nastavnik doc. dr. sc. Erik Ružić o terenskoj nastavi i domaćinu kaže: „S predsezonom već u tijeku, iznimno smo zahvalni poduzeću na gostoprimstvu te da su u ovom periodu, pored mnoštva priprema za nadolazeću sezonu i gostiju koji su već u hotelima, omogućili našim studentima posjetu AHG objektima i uložili svoje vrijeme da naši studenti dobiju još više saznanja o realnom poslovanju.“

Teorija u praksi našim je studentima ovoga puta značila povezivanje (marketinškog upravljanja) s turizmom kroz pobliže upoznavanje vodećeg poduzeća i njegove ponude, odnosno vrijednog osoblja koje se u potpunosti posvećuje svakom gostu, obogaćujući njegovo iskustvo destinacije i lokalnih običaja.

Pogledajte galeriju fotografija snimljenih na terenskoj nastavi.

Popis obavijesti