NOVOSTI FET:

Sandro Stupar, voditelj digitalne analitike u Valamar Rivieri, stručnjak za digitalni marketing i analitiku s dugogodišnjem iskustvom u sektoru IT-a i turizma, a ujedno i bivši student FET-a, održao je gostujuće predavanje na temu “Donošenje marketinških odluka na temelju podataka iz e-okruženja”. Strastven za analitiku i podatke, Sandro je studentima 1. godine diplomskog studija, smjera marketinško upravljanje, predstavio koje se sve aktivnosti korisnika u e-okruženju mogu pratiti i analizirati, a s ciljem donošenja marketinških i poslovnih odluka.

Predavanje je Sandro započeo predstavljanjem svojeg profesionalnog puta, od studija na FET-u na smjeru Poslovne informatike (danas Informatički management) koji mu je dao kvalitetne temelje u vidu razumijevanja tehnologije i poslovnih procesa, a za daljnji profesionalni razvoj u vodećim poduzećima u IT-u i turizmu. Sandro je također dao praktične savjete studentima kako još dodatno nadograditi svoje znanje za karijeru u digitalnom marketingu kroz pregršt besplatnih edukacija poput Google Ads i Hubspot akademije. 

Uslijedilo je predstavljanje poduzeća Valamar, uz osvrt na službenu web stranicu koja je namijenjena prodaji usluge, te uvid u marketinške tehnologije - kojih danas ima preko 7.000 - a koje su neophodne kako bi poduzeća bolje razumjela svoje korisnike i interakciju sa njima, te sukladno tome ponudila pravu uslugu, u pravo vrijeme i na pravom mjestu. U vidu digitalne analitike, Sandro je predstavio koji se podaci prikupljaju putem marketinških tehnologija implementiranih u Valamaru, sa kojim ciljem te kako se na temelju podataka dalje pripremaju izvještaji te donose poslovne i marketinške odluke. S obzirom na pregršt dostupnih podataka u e-okruženju te mogućnosti prikupljanja istih, cilj je bio da studenti shvate da se sve odluke mogu evaluirati i argumentirati podacima, a ne na temelju nečijeg mišljenja. A da bi proces prikupljanja podataka i odlučivanja bio uspješan, nije dovoljno implementirat tehnologiju, već iscrpno razumijet podatke, svoje korisnike, ali i krenuti sa osnovnim definicijama ciljeva (mjerljivih KPI-eva) i hipoteza - sve ono što studenti uče na prvim godinama studija. 

O svom gostovanju, Sandro nam je rekao sljedeće: “predavati studentima i približiti im svoj svakodnevni posao na najkraći mogući način bio mi je zanimljiv i izazovan zadatak. Zadovoljan sam što su studenti pokazali visok stupanj zainteresiranosti i sve pohvale fakultetu na organiziranju ovakvog vida predavanja, koji studentima približava praktično korištenje stečenog znanja.”

Dojmovi studentice Kristine kažu nam: “uzbudljivo je bilo slušati pozadinu uspjeha jednog velikog poduzeća koje zahtjeva toliko veliko strogopoštovanje u svojoj branši kao što je Valamar, i to od osobe koja toliko dobro i stručno barata tematikom u kojoj radi, u svijetu gdje je s marketinškog gledišta digitalno postalo neophodno. Uvijek je za nas "početnike" u svijetu marketinga dobrodošlo ovakvo novo iskustvo i znanje koje može proširiti naše vidike, jer tko zna, možda se i neki od nas jednog dana pronađu u tome.” 

Pogledajte galeriju fotografija s gostujućeg predavanja.

Popis obavijesti