Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Prof. Ružić za Obzor Večernjeg lista:...

Izvanredni profesor dr. sc. Erik Ružić s Katedre za marketing, za prilog Obzor Večernjeg lista komentira influencere, njihovu ulogu u promociji i trendove sa tržišta. 

Članak Večernjeg lista u prilogu Obzor bavi se pitanjem influencera kao žrtvama umjetne inteligencije. Članak pomnije razrađuje trenutačni svjetski fenomen Emily Pellegrini, virtualne influencerice čiju je fotografiju postavio ChatGPT  na upit kako izgleda djevojka iz snova prosječnog muškarca. Radi ovog slučaja uvode se promjene i regulira rad influencera, a profesor Ružić za Obzor kaže: "Može se, a rekao bih i treba se, regulirati rad osoba koje pružaju uslugu promoviranja proizvoda i usluga i za to naplaćuju često pozamašne iznose. Aktualni slučaj Ferragni u Italiji potaknuo je donošenje jasnih ili jasnijih pravila kojih se moraju držati influencceri pa i kompanije koje s njima dogovaraju suradnje, osobito u slučaju da komuniciraju humanitarnu notu aktivnosti. Kompanijama je, dodaje, suradnja s influencrima jako važna, oni su integralni dio marketinških strategija mnogih tvrtki." 

Cijeli članak možete pročitati na sljedećoj poveznici ili preuzimanjem PDF dokumenata u nastavku: 

 

Popis obavijesti