INFORMACIJE ZA
KORISNE POVEZNICE
Poduzećima je oduvijek,a posebno danas, bilo važno privući najbolje talente, najbolje mlade ljude koji će činiti razliku svojim znanjima, vještina, motivacijom i slično. Danas je, kako spomenuto , posebno važno jer gospodarstvo počiva na znanju. U tim nastojanjima da se privuku najbolji zaposlenici pomaže marketing, interni marketing odnosno njegov dio koji se popularno naziva Employer branding.
Naime, poslodavci nastoje postati atraktivni, zanimljivi, ponuditi vrijednost zbog koje će poslomprimac odabrati upravo njega, a ne konkurenta. Student Tomislav Srednoslec te profesori Dragan Benazić i Erik Ružić sa Katedre za marketing, istražili su što privlači mlade odnosno generaciju Z (8-25 godina) u kojoj spada studentska populacija, pojedinom poslodavcu odnosno što im je važno prilikom odabira poslodavca.
Tako su, sukladno provedeno istraživanju tri najvažnija faktora atraktivnosti poslodavaca:
S druge strane, tri faktora sa najmanjom važnosti za studente-buduće posloprimce jesu:
Zanimljivo je primjetiti da su student redom kao najbolje poslodavce prepoznali Infobip, Drogerie Markt-DM i Arena hospitality group.
Istraživanje je pokazalo da budući zaposlenici očekuju da visinu plaće prate i ostali materijalni aspekti koji se odnose na pojedino radno mjesto, a sa imidžem poslodavca povezane su mogućnost usavršavanja i razvoja, zanimljivost posla i dobre reference za budućnost, što su sve elementi koje bi poslodavci trebali isticati prilikom oglašavanja.
Valja još istaknuti da su prepoznate sljedeća tri faktora:
Neosporno da u diferenciranju i izgradnji marke sebe kao poslodavca dobar poduzetnik mora sve navedeno uzeti u obzir.
S druge strane studenti moraju raditi na sebi, odabrati područje i steći znanja, vještine, pokazati incijativu i motiviranost, tada će se poslodavci boriti za njih i njihove vještine. Jer su ljudi najvažniji resurs poduzeća!
Studiraj marketing, stekni znanja i vještine ali i sam provedi zanimljiva istraživanja!
Cijeli članak pročitajte na:
Pogledajte i infografiku: