Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Voditelj Katedre za turizam pri FET-u izv. prof. dr. sc. Aljoša Vitasović za Glas Slavonije ističe da brendiranje Hrvatske kao covidfree destinacije pozitivno formira image zemlje na globalnom tržištu i daje sigurnost u dolasku, no u ovoj situaciji turizam ovisi o važećim epidemiološkim mjerama, mogućnostima turističkog sektora da se prilagodi postojećim mjerama i samoj želji ljudi da uopće otputuju.

Ono što je najvažnije jest zadržati odgovornost i oprez. Turizam je izravno vezan uz osjećaj sigurnosti i on se uvijek posljednji i oporavlja. Uvažavajući sigurnost kao dominantan motiv za odlazak na putovanje, Hrvatska ima prednost jer uglavnom je autodestinacija, ali ovisimo o okruženju, odnosno o odlukama susjednih država hoće li otvoriti svoje granice i državama hoće li dopustiti odlazak svojih stanovnika na godišnji odmor. Dakle brendiranje Hrvatske kao covidfree destinacije pozitivno formira image zemlje na globalnom tržištu i daje sigurnost u dolasku. Međutim, ono što je bitno naglasiti je da i jedna zaražena osoba u kratkom roku generira stotinu novozaraženih. Nadalje, postavlja se pitanje koje aktivnosti i sadržaje osoba može koristiti dok je na odmoru, a uz uvažavanje epidemioloških uputa. Ono što je presudno za turizam je sigurnost i mogućnost mobilnosti, a prednost Hrvatske je upravo u blizini emitivnih tržišta i osjećaja brzog povratka u slučaju nepredviđene situacije. Međutim, gosti koji dolaze u RH jesu obitelji s malom djecom i umirovljenici, a obje strukture su izrazito osjetljive na nesigurnost izazvanu virusom.

Čitav intervju pročitajte na poveznici u nastavku:

 

Popis obavijesti