OBAVIJESTI:
Iz medija o edukativnim radionicama...

Radio Pula izvještava o besplatnim radionicama namijenjenim malim poduzetnicima i obrtnicima s ciljem unapređenja njihova poslovanja održanima na FET-u. Stručnjaci iz područja brendiranja, komuniciranja i savjetovanja brojnim su sudionicima prenijeli kako se nositi na globalnom tržištu.

Prva radionica bila je namijenjena lokalnim i regionalnim sudionicima kulturnog turizma. Pod nazivom 'Dizajn doživljaja za kreiranje kvalitetne turističke ponude destinacije' održala ju je doktorica znanosti Klara Trošt LesićBranko Mejak i Matija Plastić iz Agencije za digitalni marketing govorili su početkom mjeseca o temi 'Digitalni marketing u turizmu'.

Bilo je riječi i o 'Brandiranju u turizmu' – na toj je radionici sudjelovao Kristijan Modrušan, vlasnik kampa Diana u Banjolama. Stipan Rimac, iz prve i jedine hrvatske branding agencije, polaznicima je prenio vještine uspješnog razvijanja kvalitetnog turističkog proizvoda. Ukazao je na potrebu destinacijskog brandinga.

Pulski Fakultet ekonomije i turizma 'Dr. Mijo Mirković' ovim radionicama pridonosi gospodarstvenicima te razvoju cijele Istre, koja je danas dio  globalnog tržišta. Interes je bio jako velik, a radionica će svakako, najavljuju na FET-u, biti još.

O brendiranju Istre kao turističke destinacije i općenito o brendiranju u turizmu poslušajte na:

Popis obavijesti