OBAVIJESTI:

Stipan Rimac iz agencije Fabular branding održao je u petak, 7. prosinca u prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ radionicu naslovljenu „Brandiranje u turizmu“, ujedno posljednju od tri besplatne edukacije u organizaciji FET-a i Istarske razvojne agencije u sklopu projekta ATLAS. 

Radionica je započela definiranjem ključnih odrednica koje grade brand, te su istaknuti razlozi zašto je brandiranje važno, koji su učinci brandinga i koji su koraci potrebni da bi se kreirao jedinstveni brand. Usto je naglašena važnost kreiranja jedinstvene priče koja čini temelj vizualnog identiteta i čitave komunikacije, a koja je presudna za uspjeh branda na tržištu. U drugome dijelu fokus je bio na uspješnim primjerima brandiranja destinacija, brandiranja hotela i lokalnih proizvoda na jedinstvenoj priči proizašloj iz destinacije u kojoj se nalaze, te su zajedno s polaznicima analizirane posebnosti hrvatskog Jadrana kao i mogućnosti koje nudi. Polaznici su naposljetku kroz praktične vježbe „zaključili“ proces brandiranja upravo brandiranjem turističkog proizvoda po želji. 

IDA i FET srdačno se zahvaljuju svim predavačima i poduzetnim polaznicima koji su sudjelovali na inspirativnim radionicama o (ne)poznatim konceptima i (re)dizajniranju turističkog potencijala sa ciljem razvoja i jačanja strateških vještina i lokalnih ekonomija kulturnog turizma. 

Fotografije i video materijale s posljednje radionice pogledajte u našoj online galeriji.

 

Popis obavijesti