OBAVIJESTI:

U organizaciji Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i Istarske razvojne agencije – IDA d. o. o. u sklopu projekta ATLAS u ponedjeljak, 3. prosinca u prostorijama IDA-e održala se radionica „Digitalni marketing u turizmu“, namijenjena dionicima kulturnog turizma, točnije postojećim i budućim korisnicima digitalnog marketinga.

Branko Mejak i Matija Plastić iz agencije Mijena polaznicima su predstavili osnove digitalnog marketinga, osnove web stranice i samostalnog oglašavanja, te pojasnili mogućnosti digitalnog marketinga i segmentaciju kupaca. Uz teorijske osnove i aktivno sudjelovanje polaznika, istaknuti su i primjeri najbolje prakse digitalnog marketinga u turizmu, kao i smjernice o pokretanju, mjerenju i uspješnosti digitalne kampanje.

Posljednja od tri besplatne edukacije u sklopu projekta ATLAS održat će se u petak, 7. prosinca u Telekonferencijskoj dvorani (TCR) na FET-u s početkom u 11 sati na temu „Brandiranje u turizmu“. Zainteresirani se mogu javiti mailom na nikolina.klecina@unipu.hr ili nazvati 052/377-004, a detaljnije informacije i prijavnice nalaze se u pozivu:

Pogledajte galeriju fotografija s druge radionice.

Popis obavijesti